Jordmor time :)

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
Hei jenter :)

jeg ringte legen i sted for å komme dit ang graviditeten, så fikk time der den 7 mars.Men hun jeg snakket med ba meg bestille time til jordmor i dag eller de nærmeste dagene, siden det var stor pågang der.så gjorde det å fikk time til jordmor den 20 mars :)

gleder meg :D er så glad, har ventet lenge på dette. Gleder meg til alt som hører med, men håper jeg slipper å bli helt fryktelig dårlig da.Men uansett er verdt det <3

flere som skal bestille i nærmeste tid, eller har bestilt? :)
 
Så herlig :)
Har fått time til jordmor 12.mars jeg :D:D
Gleder meg, blir mere virkelig mår svangerskapspapirene fylles ut :):)
 
Er det vanlig å få time så tidlig? Fått legetime 22 april....
 
Jeg har nettopp tatt test og har ikke helt skjønt at jeg er gravid enda...:) så har ikke tenkt så langt enda. Men ja, jeg burde nok få time så fort som mulig siden jeg har mistet så mange ganger før... Jeg var hos privatpraktiserende gynekolog forrige gang, siden helsesystemet ikke skjønte at jeg ville ha tidlig oppfølging. Regner med det blir det denne gangen og.
 
Jeg har nettopp tatt test og har ikke helt skjønt at jeg er gravid enda...:) så har ikke tenkt så langt enda. Men ja, jeg burde nok få time så fort som mulig siden jeg har mistet så mange ganger før... Jeg var hos privatpraktiserende gynekolog forrige gang, siden helsesystemet ikke skjønte at jeg ville ha tidlig oppfølging. Regner med det blir det denne gangen og.

aha skjønner :) ja da ville jeg nok bestilt time for å få ekstra oppfølging :) tidlig som mulig.
 
Back
Topp