jordmor time

Emilie<3Sofie

Elsker forumet
oi, da har jeg fått første jordmortime. Så spennende egentlig. Denne gangen vet jeg hva som skjer og hva som vil skjer, så jeg har såååå mange spørsmål. Sist så tok jeg bare ting som det kom og var ikke forberedt i det hele tatt... Men det gikk sååå utrolig bra... Tror egentlig det var løsningen...

9 dager og nedtelling...

Jeg gleder meg til neste jm-time, selv, har veeeldig mye på hjertet :)

jeg var på jordmortime i dag-  Tredje og siste graviditet : D   Vi snakket om at jeg har mye sterke kynnere og at jeg nokk ikke får jobbe mere før permisjon. Livmorstapp skal måles når jeg kommer litt lengre. Og fikk streng beskjed om å huske å ta det med ro hjemme og ikke løfte på barna. Har en 2 åring og en 3 åring-

Flott hjertelyd på beibin. Hun sa det var viktig at vi nå fra uke 21+3 kjente spark hvær dag. Det gjør jeg.

Hun målte magen min. Målet ligger over gjennomsnittet og beibin ligger 5 cm over navvelen. 

Jeg har alldri noe å spørre om. Så en slik time går fort. Hva er det dere spør om og snakker om. Hva er det dere har så mye på hjertet. ? Hun spurte mest meg om spørsmål. Om jeg gruet meg til fødtselen. Og det gjør jeg ikke. Det er bare spennende synes jeg.  Koser meg med stormagen og er glad for at det er så pass lenge igjen av svangerskapet. 20 aug-  Tenker at da blir barna ferdig med ferien sin og at vi kan kose oss sammen og bruke mye tid på småguttene før beibin kommer : ) nyte sol og bade og grille : )  Så blir det spennende med ein beibi som kommer : )

Back
Topp