Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trin
Det var jo i og for seg gode nyheter, det!
Kos deg med rugingen fremover og husk å holde oss oppdatert. [:)]
ORIGINAL: majea
ORIGINAL: Trin
Det var jo i og for seg gode nyheter, det!
Kos deg med rugingen fremover og husk å holde oss oppdatert. [:)]
Takk for det, skal nok passe på å ruge nå ja[;)] Og skal nok holde dere oppdatert! [:)] Vi flytter på fredag og da blir jeg nok uten nett en stund, aner ikke hvor lenge, men tante sofie og pivi er mine sladrevenner så jeg skal nok holde dere oppdatert[:)] Syns egentlig hodepinen har blitt litt verre nå ikveld, så skal i seng nå og håper det er bedre til imorgen[:)]
Hodepinen er bedre idag, så da håper jeg det holder seg sånn[:D] Får bare prøve å ta det med ro...[;)] Men det er fortsatt en del som må pakkes før fredag...Da flytter vi[:)]
ORIGINAL: tinejento
Hodepinen er bedre idag, så da håper jeg det holder seg sånn[:D] Får bare prøve å ta det med ro...[;)] Men det er fortsatt en del som må pakkes før fredag...Da flytter vi[:)]
Det var godt å høre[:D]
selv om det sikkert er kjempe mye å gjør for deg nå m tanke på flyttingen, må du ta det med ro, og heller la de "ikke-gravide" ta seg av pakking og bæring!![;)][8D]
Du kan jo kanskje ta på deg jobben som den som delegerer oppgaver?[;)]
selv om det sikkert er kjempe mye å gjør for deg nå m tanke på flyttingen, må du ta det med ro, og heller la de "ikke-gravide" ta seg av pakking og bæring!![;)][8D]
He he...Ja, jordmor ba meg ligge på sofaen å administrere så...Tror nok jeg skel gjøre det, slik at jeg kan få være hjemme helt til fødselen, vi jo nyte litt tid alene i huset før de kommer[;)]
He he...Ja, jordmor ba meg ligge på sofaen å administrere så...Tror nok jeg skel gjøre det, slik at jeg kan få være hjemme helt til fødselen, vi jo nyte litt tid alene i huset før de kommer[;)]