Jordmor snart!

majea

Glad i forumet
Nå skal jeg straks dra til jordmor å sjekke urin og BT, hadde høyt BT og prot i urin forrige uke, så legen på Ullevål sa at jeg ikke fikk lov å gå 2 uker til neste kontroll.[&:] Idag er jeg skikkelig kvalm og har litt knip øverst i magen, håper ikke det er en begynnende sv.skapsforgiftning[&:] Har ikke tid til det nå midt under flytting...
Håper BT og alt er bra og at jeg kommer på nett igjen om ikke lenge[;)] For legen på Ullevål sa at hvis BT er for høyt og det fortsatt er prot i urin , må jeg inn på Ullevål idag å ta flere prøver, evt bli lagt inn[:@] *wææææ* Men det satser jge ikke på, så jeg sier; SEES SENERE IDAG JENTER[;)][:D]

ORIGINAL: majea

Nå skal jeg straks dra til jordmor å sjekke urin og BT, hadde høyt BT og prot i urin forrige uke, så legen på Ullevål sa at jeg ikke fikk lov å gå 2 uker til neste kontroll.[&:] Idag er jeg skikkelig kvalm og har litt knip øverst i magen, håper ikke det er en begynnende sv.skapsforgiftning[&:] Har ikke tid til det nå midt under flytting...
Håper BT og alt er bra og at jeg kommer på nett igjen om ikke lenge[;)] For legen på Ullevål sa at hvis BT er for høyt og det fortsatt er prot i urin , må jeg inn på Ullevål idag å ta flere prøver, evt bli lagt inn[:@] *wææææ* Men det satser jge ikke på, så jeg sier; SEES SENERE IDAG JENTER[;)][:D]

Det håper jeg også!!![:D][:D]

Massemasse lykke til!!![:)]

samme her fra meg! [;)] lykke til, håper alt er bra!!

Håper alt går bra! Venter spent på oppdatering!

Lykke, lykke til i dag.

Lykke til!!!! [;)] Håper det går bra!

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra!

Ønsker deg masse lykke til!!

Tvi tvi fra meg og [:)]

Lykke til

LYkke til!! Håper prøvene ser fine ut!![:D]

Lykke til ! Håper at alt går bra i dag og at du kan være hjemme en stund til !

masse lykke til[:)]

hvordan gikk det??

Nå er jeg spent på oppdatering[;)]

Oi oi - hvor er du majea?
Venter spent på oppdatering.
Håper alt gikk fint i dag. [:)]

Her er jeg[:D][:D][:D] BT fortsatt litt høyt og det er fortsatt protein i urin...[:(] Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro nå og ligge å ruge som jordmor sa, og hvis hodepinen blir verre må jeg ringe Ullevål med en gang...[&:]  Men fikk i alle fall komme hjem, skal på Ullevål uansett på ny kontroll med UL og ctg registrering på mandag så får vi se...Er BT høyt da er det mulig det blir innleggelse[&:] Så idag har jeg bare slappet av, var utslitt etter jordmor besøket, så sovnet med en gang jeg kom hjem og har vært skikkelig slapp etterpå...Fikk høre hjertelyden på guttene,koselig...Det var veldig forskjell på dem, men det kan hende fordi Ferdinand var meget aktiv akkurat når vi skulle høre[:D] Mamma står fortsatt ved at hun tror det kommer en av hver, men det har vært ganske tydelig på UL at det er 2 gutter...
Takk for all omtanken jenter, godt å ha dere[;)][;)][;)]

Back
Topp