Jordmor ringte..

tulla29

Forelsket i forumet
Skulle egentlig hatt time hos jordmor idag, men flytta det pga det som har skjedd..

Men så ringte telefonen istad, og hun presenterte seg som jordmor (ikke snakket med henne før jeg, bare ei anna ei på helsestasjonen)
Også lurte hun på hvordan det gikk, for hun pleide å ringe før timer for å sette seg inn i saker. Ble helt satt ut jeg, skjønte ikke til å begynne med hvor hun ringte fra, om det var oppfølging fra føden etter at jeg var der før idag eller hva som skjedde..
Også måtte jeg få mobilnr hennes sånn at jeg kunne sende melding hvis noe skjedde igjen!?

Er sånt vanlig?[:)]

[:)][:)]tror det er sjeldent men noen er virkelig flinke og omsorgsfulle og det er jo kjempe bra da og vite at du blir tatt på alvor og at du har noen du kan ringe og kontakte når du blir usikker og redd. kjempe flott. slik er det ehr jeg bor også både jordmor og helsesøster bryr seg (positivt ment). og ikke minst setter sin kapasitet til rådighet [:D]

Ja, det er jo kjempefint, men er ikke vant til sånt fra helsevesnet, så ble litt satt ut [8D]

jm her er slik.. kan ringe henne når som helst om det er noe jeg
lurer på.. og hun kan godt finne på å ringe for å høre om ting har
ordnet seg og slikt.... [:)]

Den jordmoren jeg går til er slik..
Fikk mobilnummeret hennes første dagen
og måtte bare finge eller sende sms uansett tid på
døgnet[:D] Er litt betryggene da

For ei fantastisk jm [:)][:)][:)]

mi er også veldig koselig, hadde ho på sykehuset også når jeg fødte sist [:D]

Back
Topp