iho
Elsker forumet
Blir en spennende dag!! Skal til jordmor kl 12, og etterpå tenker vi å fortelle syvåringen at han skal bli storebror!! Tror han kommer til å fly i taket! Eller begynne å gråte litt fordi han er så glad.. Sjønne, følsomme gutten min!! Har har mast lenge om å bli storebror, så dette blir stas. Vi var på Toys r us forrige uke, da står plutselig gutten og stryker på en rosa babyleke: "Mamma, eg har SO løst på ei lillesøster!" Var rett før jeg fortalte det der og da, men vil jo at sambo skal få være med, så klarte å holde meg!
Da var storebror informert! Han ble helt vill, begynte med nervøs fnising, og gikk over til at han måtte ligge øret på magen for å høre om han hørte babyen..! Vi var på et arrangement på skolen i kveld, da gikk han rundt og spurte alle som vet om at jeg er gravid om de trodde det ble jente eller gutt, og foran de som ikke visste, stod han og dyttet litt i magen og sa at her inne er det en baby! Så nå vet vel hele kommunen det innen kl 21...! [:D][:D]
Da var storebror informert! Han ble helt vill, begynte med nervøs fnising, og gikk over til at han måtte ligge øret på magen for å høre om han hørte babyen..! Vi var på et arrangement på skolen i kveld, da gikk han rundt og spurte alle som vet om at jeg er gravid om de trodde det ble jente eller gutt, og foran de som ikke visste, stod han og dyttet litt i magen og sa at her inne er det en baby! Så nå vet vel hele kommunen det innen kl 21...! [:D][:D]
Har oppdatert i hovedinnlegget..