Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det trodde jeg også før, men så tenkte jeg at da kunne vi jo like godt sjekke det selv for det er da ikke så vanskelig å ta fram ett speil så enkelt er det jo ikkeNoen gjør det som rutine og andre ikke, sist ble jeg sjekket når jm henviste meg til overtidskontroll på sykehuset for å se om det var noe på gang. Og samme sjekk gjorde de på sykehuset på overtidskontrollen, og så sjekker de jo når du kommer inn med rier for å se om du har åpning og hvor mye. Før jeg var gravid for første gang hadde jeg alltid trodd at når de sjekka åpning så var det selve skjedeåpningen som utvidet seg 10cm og ikke inni ved livmorhalsen, haha
Samma her Men gvordan i alle dager skal vi kunne vite alt 90% er HELT nytt for meg Har aldri brydd meg om å satt meg inn i alt rundt en graviditet... søstra mi som er 10år yngre har mer "greie" på ting enn hva jeg har, men d har vel med interesse å gjøreDet trodde jeg også før, men så tenkte jeg at da kunne vi jo like godt sjekke det selv for det er da ikke så vanskelig å ta fram ett speil så enkelt er det jo ikke
Haha, det er rart hva man syns er logisk før man plutselig skjønner at man har lurt seg selv, hadde vært lettere å pushe ut en unge uten rifter om man utvidet seg 10cm på forhåndDet trodde jeg også før, men så tenkte jeg at da kunne vi jo like godt sjekke det selv for det er da ikke så vanskelig å ta fram ett speil så enkelt er det jo ikke
Har visst en del pga en venninne fikk i fjor, men er mye jeg lærer nå også ja går på interesse. Har aldri pleid å se sånne ting på tv eller lese om det. Syns det har vært kjedeligSamma her Men gvordan i alle dager skal vi kunne vite alt 90% er HELT nytt for meg Har aldri brydd meg om å satt meg inn i alt rundt en graviditet... søstra mi som er 10år yngre har mer "greie" på ting enn hva jeg har, men d har vel med interesse å gjøre