Jordmor og helsesøster på besøk?

Agnete

Forumet er livet
Har dere hatt begge deler?
Er ikke så glad i slike besøk og tenkte greit at jordmor kommer, men her kommer også helsesøster uken etter jordmor? Hvordan er det hos dere?

Det er nytt fra februar at man får besøk av jordmor man har gått til, bare noen dager etter man har kommet hjem, etter hva jeg har forstått. Hjemmebesøk av helsesøster har vel alltid vært. Men man kan vel velge å takke nei...? Jeg for min del synes det er greit med to hjemmebesøk, men det er smak og behag.

Jeg fikk besøk av jordmor dagen etter vi kom hjem, og så kom helsesøster dagen etter der, men det var fordi vekten slurvet litt med vekten.
Jeg syns besøkene er koselige, jeg. :)

Jeg har bare fått tilbud om helsesøsterbesøk. Hun kom 7 dager etter vi kom hjem

Kun helsesøster her.. kommer idag:-)

Jeg har aldri hatt besøk av helsesøster før heller jeg, har selv dratt til helsestasjonen og trives med det. Er ikke så glad i at fremmede kommer hjem til meg når ikke huset er som det skal.
Jeg vet de ikke ser på det, men her slipper ikke min mamma inn engang om ikke huset er tipp topp.
Så to besøk ble litt mye for meg:o
Hørtes ikke ut som jeg kunne takke nei :p

Bare hatt helsesøster på besøk her. Skulle gjerne hatt besøk av jordmor også!

Hvordan var det å ha besøk av helsesøster? :-) serverte dere noe??

Her er det kun tilbud om helsesøster som kommer på besøk. Jeg tilbød noe å drikke, ikke noe annet. Helt ok med besøk. Hun kom en uke etter fødsel. Husker jeg hadde mer behov /utbytte av besøket sist gang.

Har hatt besøk av både jordmor og helsesøster. Synst det var ganske greit - fikk spurt om ting vi var usikre på og vi slapp å stresse ut av huset og ned på helsestasjonen :) Veldig bra tilbud!

Hadde besøk av jordmor etter 1 uke, og fikk tilbud om helsesøster besøk også, men jeg sa jeg kunne komme på helsestasjonen ;)

Back
Topp