Jordmor og fastlege

Gubben min ser ikke poenget med det :) vil egentlig ikke være med på ul heller, han er veldig redd for at det skal være noe tror jeg så vil heller vente til han kan holde det :) blir lange måneder for han :p var sånn med den første også :)

Er litt redd for at min mann også ikke skal se helt vitsen.. Er det greit for deg at han ikke blir med? Har du savnet han?

Første gang var mannen med på alle kontroller. Forrige gang var han kun med på ultralyd (tidlig, oul og 3D) + en kontroll. Han blir nok bare med på ultralyd(ene) denne gangen og. Jeg syns egentlig det var litt godt å dra til lege/jm alene...:)

Er litt redd for at min mann også ikke skal se helt vitsen.. Er det greit for deg at han ikke blir med? Har du savnet han?

Både ja og nei, skulle ønske at jeg følte han brydde seg mere om det som skjer med meg som gravid :) men å dra til jordmor syntes jeg var litt godt alene :) syntes han kunne ta seg tid til alle ul iallefall men han må jo ville selv liksom :)

Både ja og nei, skulle ønske at jeg følte han brydde seg mere om det som skjer med meg som gravid :) men å dra til jordmor syntes jeg var litt godt alene :) syntes han kunne ta seg tid til alle ul iallefall men han må jo ville selv liksom :)

Skjønner.. UL regner jeg med han blir med på uansett, men jeg er litt usikker på resten. Får ta det når det nærmer seg.. :)

Back
Topp