jordmor! (litt langt)

*rosalita*

Glad i forumet
i morra skal jeg til jordmor.. gruer og gleder meg. vi skal skjekke etter åpning pga jeg fikk så tidlig åpning sist og kynnerne blir bare sterkere og sterkere.vi skal se om di har utgjort noe som helst. vil gjerne gå gravid en liten stund til.. jo lenger jo bedre for barnet[;)]

jeg lurte på også om noen her har hatt uvi under svangerskapet sitt??
har ikke merket noe her,men jeg tenkte at siden jeg har hatt så mye sterke kynnere og at di har kommet så ofte i det siste så kan det har noe med det å gjøre.. jeg har hørt at det kan være vanskelig å kjenne det når man har uvi og er gravid!?

Får håpe du får gå litt gravid til.
Vet ikke hvordan det er for andre men jeg merket at jeg hadde uvi med en gang.[;)]

takk for svar..
hva merket du når du hadde uvi?

nei.. finner det ut i morra uansett..
tusen takk for svar da!!
det blir spennende det her ja[;)]

Kose deg hos jordmor idag!![;)][:D]

Håper at alt går bra hos jordmor i dag ! Lykke til ! Krysser fingrene for at du får gå gravid en stund til !

heldigvis så var det ikke åpnet seg.. hun sa hun kunne kjenne at kynnerne hadde vært sterke der nede,men ellers var det lukket!! det var bra..han ligger godt nede i bekkenet.. hodet hadde ikke festet seg enda,men jeg måtte ta det litt ekstra med ro..
jeg tror jeg ikke kommer til å få den strutte magen som ligger rett under puppene,min har seget fordi ungen liker seg så godt der nede..hehe..
takk for omtanke jenter[:)] jeg får heldigvis gå gravid en god stund til[;)]

det var bra[;)] min mage er også "segen."..[:D]

tror di liker å ha det trangt og godt jeg[:D]
jeg gleder meg sånn til å bli mamma nå!!!!![:D]
det blir så godt[;)]

jeg også gleder meg såå.... tenker på det HELE tiden. [:)]

Back
Topp