Seriøst? Ikke vikar heller da. Så kjipt.Kommunen vær har ingen jordmor mens jeg tår gravid, hun gikk ut i permisjon nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst? Ikke vikar heller da. Så kjipt.Kommunen vær har ingen jordmor mens jeg tår gravid, hun gikk ut i permisjon nå
Nei. Var visst ingen å få tak i. Så da blir det legen dette svangerskapetSeriøst? Ikke vikar heller da. Så kjipt.
Masse lykke til!Første jordmor time i dag
Du må oppdatere oss når du har værtFørste jordmor time i dag
Det skal jegDu må oppdatere oss når du har vært
Jordmortimen gikk veldig bra. Koselig jordmor. Fikk fylt ut alt som skulle, urinprøven var tipp topp og allerede fått timene til ordinær utralyd neste time hos jordmor er i mars da haha sykt lenge til. Termin ble også endret litt på, men jeg er ganske sikker på det ikke stemmer så blir spennende se på privat ul på fredag hvor langt jeg er estimertDu må oppdatere oss når du har vært
Åå så bra oii i mars? Jeg skal tilbake 8. januar! Min termin ble også endret men de går kun ut fra 28 dagerssyklus og mens så det stemmer jo ikke helt for megJordmortimen gikk veldig bra. Koselig jordmor. Fikk fylt ut alt som skulle, urinprøven var tipp topp og allerede fått timene til ordinær utralyd neste time hos jordmor er i mars da haha sykt lenge til. Termin ble også endret litt på, men jeg er ganske sikker på det ikke stemmer så blir spennende se på privat ul på fredag hvor langt jeg er estimert
Oi ja så rart at du skal tilbake så mye tidligere enn meg Men hun sa jeg kunne ha en time før om jeg trengte. Jordmor mener jeg er 8 uker nå, men det vet jeg at ikke stemmer. Men fordelen er at jeg fikk tidlig ultralyd før julÅå så bra oii i mars? Jeg skal tilbake 8. januar! Min termin ble også endret men de går kun ut fra 28 dagerssyklus og mens så det stemmer jo ikke helt for meg
Jeg har samme "problemet", men jeg er litt forvirret. Kan man dra kun til jordmor eller må man til fastlegen også?Jeg skal ha første jordmortime denne uken når jeg er 5+5. Jeg bare ringte direkte til jordmortjenesten i kommunen da jeg ikke har fastlege der jeg bor
Jeg har kun vært hos jordmor må ta blodprøver men det kan jeg ta på sykehuset her jeg borJeg har samme "problemet", men jeg er litt forvirret. Kan man dra kun til jordmor eller må man til fastlegen også?
Jeg nevnte til jordmor at jeg helst kun ville gå til hun, men ble anbefalt å gå til lege for å ta fe første blodprøvene og få «forbindelse» i tilfelle jeg trenger sykemeldingJeg har samme "problemet", men jeg er litt forvirret. Kan man dra kun til jordmor eller må man til fastlegen også?
Man velger, forrige svangerskap var jeg kun hos lege for blodprøver og sykmelding.Jeg har samme "problemet", men jeg er litt forvirret. Kan man dra kun til jordmor eller må man til fastlegen også?
Min termin ble satt til 4. juli men fikk ikke UL før 27. desember… så har bestilt privat 20. daOi ja så rart at du skal tilbake så mye tidligere enn meg Men hun sa jeg kunne ha en time før om jeg trengte. Jordmor mener jeg er 8 uker nå, men det vet jeg at ikke stemmer. Men fordelen er at jeg fikk tidlig ultralyd før jul