Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere likheter på oss samme fødested, like langt på vei og har ikke fastlege her og ikke kvalme endaJeg skal ha første jordmortime denne uken når jeg er 5+5. Jeg bare ringte direkte til jordmortjenesten i kommunen da jeg ikke har fastlege der jeg bor
Hahah ja det va voldsomt mye likt haha Litt kjekt og å kunne følge hverandre her om hvordan ting går! Vi får sikkert samme jordmor også nå! HahaFlere likheter på oss samme fødested, like langt på vei og har ikke fastlege her og ikke kvalme enda
Jaa vi får holde kontakten, går det veien for oss begge nå hadde det jo vært hyggelig å blitt barselvenninerHahah ja det va voldsomt mye likt haha Litt kjekt og å kunne følge hverandre her om hvordan ting går! Vi får sikkert samme jordmor også nå! Haha
Stresser egentlig ikke. Men siden jeg er 12 uker 22 desember. Så har jeg litt lyst til å få OTUL før jul. Ellers så er jeg ganske rolig. Og ikke noe hast til verken lege eller jordmor.Flere enn meg som ikke stresser et sekund med å komme meg til jordmor eller lege? Tenker at mye kan skje de neste ukene, og at det ikke er så mye de gjør nå i starten likevel tenkte å booke meg en legetime i starten av desember, og jordmor sikkert langt på nyåret blir lite nytt når det er nr 2
Har samme tanker. Nr to her ogsåFlere enn meg som ikke stresser et sekund med å komme meg til jordmor eller lege? Tenker at mye kan skje de neste ukene, og at det ikke er så mye de gjør nå i starten likevel tenkte å booke meg en legetime i starten av desember, og jordmor sikkert langt på nyåret blir lite nytt når det er nr 2
Forsåvidt det samme her, det blir tredjemann for meg. Men jeg er utålmodig i forhold til ultralyd. Fikk ikke ordinær tidlig ultralyd før i uke 14+1, så jeg bestilte en privat i uke 10+1, bare for å se at alt er bra før jul Men akkurat svangerskapskontroller stresser jeg ikke medFlere enn meg som ikke stresser et sekund med å komme meg til jordmor eller lege? Tenker at mye kan skje de neste ukene, og at det ikke er så mye de gjør nå i starten likevel tenkte å booke meg en legetime i starten av desember, og jordmor sikkert langt på nyåret blir lite nytt når det er nr 2
Flere enn meg som ikke stresser et sekund med å komme meg til jordmor eller lege? Tenker at mye kan skje de neste ukene, og at det ikke er så mye de gjør nå i starten likevel tenkte å booke meg en legetime i starten av desember, og jordmor sikkert langt på nyåret blir lite nytt når det er nr 2
Kjedelig at det er så underbemannet! Her er det litt motsatt, sist synes jeg i alle fall det var behagelig å gå mest til jordmor fordi det var kortere ventetid. Synes man alltid må sitte så lenge på venterommet hos legen, også er det så mye hosting og harking der, haha, sist svangerskap var midt i korona og før vaksine, så var redd for å bli smitta.Jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg vil gå til jordmor eller lege eller begge deler. De var så veldig underbemanna i jordmortjenesten her sist jeg var gravid. Og fastlegen min har vell ikke akkurat mye tid heller. Så får se hva jeg bestemmer meg for etterhvert. Blir jeg like kvalm som sist så blir det vell en time til legen for litt hjelp etterhvert
Jeg fikk time til uka jeg også så jeg håper på OTUL før jul jeg åJeg ringte jordmortjenesten i dag og er 5+4. Fikk time neste tirsdag er da 6+4.
Så får en bare krysse fingrene for at jeg får OTUL før jul, ellers ønsker vi å bestille en time privat rett før. Sånn at vi kan fortelle familien en stor overraskelse på julaften
Ja er bare å krysse fingreneJeg fikk time til uka jeg også så jeg håper på OTUL før jul jeg å