Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det blir annenhver gang hos lege og jordmor. Gjorde det sist og det var null problem hos noenmen dere som skal føde for andre, tredje, fjerde osv gang, når tenker dere å bestille første time? Lenge før uke 12 eller nærmere uke 12?
![]()

Bekrefter lege eller jordmor graviditeten på noe vis? Eller kan man ikke være helt sikker før man har sett hjerterytme på UL?
Jeg er 5+5 i dag, og veldig usikker på hvem jeg skal gå til, når jeg skal bestille time og om jeg skal bestille en TUL privat....
Uff! Usikker førstegangsgravid [emoji85]
Jeg har vært gravid 2 ganger før, men hat ikke opplevd at lege vil bekrefte det. Testene vi tar hjemme er like sikre som de han har. (Og koster like mye å ta hos han. Er ekstramateriell). Hvis man er veldig engstelig, og har opplevd aborter før, så kan man ta HCG med noen dagers mellomrom for å se at verdien på denne stiger som den skal. På tidlig ultralyd kan du se at det er fostersekk en stund før hjertet slår, så da vet man at det er noe der. Litt senere, rundt uke 7 bør man se hjertet blinke. [emoji4]