Jordmor Kari utne

M

mammaelskerdeg

Guest
Har noen vært hos hun? Er hun god på tidlig ultralyder? Også tar hun utvendig eller innvendig på tidlig ultralyd?
blei mye spm her nå:p
ja også tar hun enda 500 eller har det blitt dyrere?
 
Jeg har vært hos henne med begge mine! Koselig dame. Husker ikke når jeg var, men tok utvendig :)
Betalte 500, men det var for 6 år siden!
Jeg har bestilt tidlig UL hos Sigrids Ultralyd denne gang. Hun tar 500 nær det er før 12 uker :)
Holder til i Stavanger!
 
Jeg var hos henne mange ganger sist svangerskap. Hyggelig dame. Anbefaler å gå til henne. Aner ikke om hun fremdeles tar 500.
 
Jeg har ikke vært på tidlig ul hos Kari (kun 3D-ul senere i svangerskapet), men har bestilt denne gangen. Har hørt mye positivt av de som har gått til henne tidlig. Hun gjetter tidlig på kjønn og har ofte rett. Vet ikke om hun tar innvendlig eller utvendig på tidlig ul da..
Ellers vet jeg at selv om de aller fleste skyrter av henne, er det også noen som ikke liker henne i det hele tatt, men jeg har vært fornøyd jeg altså :happy119
Hun skal være flink, hun er jo også en av dem som tar ul på de som blir henvist SUS for ordinær ul.
Sist jeg var hos henne (i 2011) kostet konsultasjon 600 kr, vet ikke om det har steget siden den gang.
 
Jeg har også vært hos henne med storebror, i 2009. Tok utvendig ul, var ca i uke 11+ tror jeg.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Vil bare vær 7-8 uker når jeg skal:p

Så spennende! Da må du oppdatere når du har vært :)
Jeg har også veeeeldig lyst til å gå nå på denne tiden... Men smører med meg tålmodlighet og venter litt til.
 
Skal også til henne på tirsdag kveld, da er jeg i uke 7+3 ca... Gleder meg masse.
For meg er det bare fordi vi gjør oss klar til å fortelle familie, men vil veldig gjerne se det bankende hjertet først, og gjerne også ha mulighet til å vise frem ultralydbilde når vi sier at vi skal ha en liten baby.
 
Back
Topp