Jordmor inne hele fødselen

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Sann jeg har forstått det så er det nye rettningslinjer der jordmor skal vere inne hos den fødende heeele oppholdet så langt det lar seg gjøre. Sistgang var jm bare innom ettpar ganger, satt i raport under pressriene å kom inn å trodde ikke på oss da vi sa at jeg pressa. For jeg var førstegangsfødende.

Hva mener dere om å ha jm inne nesten hele om ikke hele fødetiden?:)

Med meg gikk det så fort første gangen, så jm takk nesten ikke gå ut for å oppdatere fødeskjemaet engang. Var bare borte maks to min av gangen tror jeg. Så lenge det går såpass fort bil jeg ha jm der. Om det drøyer lenge ut i tid og kjemien ikke er super så kan hun godt holde seg unna :P

Ja jeg håper dette ikke er tema, men de kan komme inn litt sann avogtil. Men heletiden det vet jeg ikke helt hva jeg synst... liker å takle smertene mine alene.. venta lenge før jeg ringte føden sist gang.. da jeg ikke hadde tenkt å ligge der å synst synd i meg selv.

Min JM prøvde og holde seg unna [emoji85]men jeg og hun kom overhode inne overens [emoji85] så vil heller at hun holder seg borte [emoji85]

Jeg vil ikke ha jm inne hele tiden. Det blir for mye. Har mannen der og jm kommer innom å sjekker av og til og kommer når jeg ber om det. Vil ha mest mulig fred. Blir fort stressa hvis de bruker for lang tid inne på rommet sammen med meg. Dette blir jeg og forklare jm når den tid kommer.

Sist var flere jordmødre og gynekolog tilstede hele tiden, men det var fordi de ikke hadde kontroll på navlestrengen etter vannet var gått. Fødselen gikk fort. De må gjerne være der. Gjør meg ingenting.:)

:HeartredDet har jeg ikke hørt snakk om. Er du usikker spør din JM eller ring sykehuset du skal føde på

Kommer helt ann på jm. Når jeg mista sist hadde jeg først ei jm fra helvete som aldri burde få jobbe rundt folk som må gjennom en SA , også hadde jeg et par ekstremt koselige.
Pga all redsel denne gang hadde jeg ikke hatt noe imot ei koselig jm jeg følte meg trygg på gjennom fødselen

Syns det er en fin trygghet med JM tilstede :) men nå hadde jeg ganske rask fødsel sist, og skal ha to denne gangen, så da syns jeg hvertfall det er helt greitt :)

Kommer helt ann på jm. Når jeg mista sist hadde jeg først ei jm fra helvete som aldri burde få jobbe rundt folk som må gjennom en SA , også hadde jeg et par ekstremt koselige.
Pga all redsel denne gang hadde jeg ikke hatt noe imot ei koselig jm jeg følte meg trygg på gjennom fødselen

Har ikke noe med tema i tråden å gjøre i det hele tatt, ville bare si at jeg er så utrolig glad for å se at du er gravid igjen! Har tenkt så masse på deg, og lett litt etter deg innimellom i håp om å finne deg i en termingruppe. Klem fra en novembermamma[emoji173]

Har ikke noe med tema i tråden å gjøre i det hele tatt, ville bare si at jeg er så utrolig glad for å se at du er gravid igjen! Har tenkt så masse på deg, og lett litt etter deg innimellom i håp om å finne deg i en termingruppe. Klem fra en novembermamma[emoji173]

[emoji173]️ ja jeg forsvant litt vekk og sletta alt for å få litt avstand. Men til nå er det jo bare skummelt å gå gravid :/ livredd [emoji27][emoji173]️ klem

[emoji173]️ ja jeg forsvant litt vekk og sletta alt for å få litt avstand. Men til nå er det jo bare skummelt å gå gravid :/ livredd [emoji27][emoji173]️ klem

Ja, jeg kjenner meg godt igjen i det, enda jeg mistet jo mye tidligere enn deg da jeg hadde MA i oktober 2016. Et svangerskap er veldig langt når man er redd, men jeg håper du klarer å kjenne litt på den gode følelsen innimellom også, det unner jeg deg virkelig.

Back
Topp