jordmor idag

BabyLykke2014

Tobarnsmamma
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Var hos jordmor idag og fikk vite om at jeg r 20 uker imorgen mens lilla appen viserr at jeg r 19+1idag.5 eller 6 dager forskjell.
veldig forvirrende
Hva skal man tro på?

Du må jukse på termindato eller siste mens for å få den rett ;/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Endelig klarte jeg det :)
Med termindato 01nov :)

Så bra ! ; p Greit at den viser rett på ukene + dagene :) Men viser jo ikke rett på hvor mange dager det er til termin siden man må jukse, men må jo ikke jukse med mange dager, så kan jo bare huske å plusse det på antall dager som gjenstår, så vet man hva som er rett på det også :D

Så bra ! ; p Greit at den viser rett på ukene + dagene :) Men viser jo ikke rett på hvor mange dager det er til termin siden man må jukse, men må jo ikke jukse med mange dager, så kan jo bare huske å plusse det på antall dager som gjenstår, så vet man hva som er rett på det også :D

Det r bare tre dager forskjell, egentlig.Det er vel normalt med et svangerskap å plusse eller trekke. Man vet jo aldri når det skjer egentlig :-)
Lurer på itilleg om du kunne gi meg tilgang til skjult gruppe og. Skal søke det på nytt nå :-)

Det r bare tre dager forskjell, egentlig.Det er vel normalt med et svangerskap å plusse eller trekke. Man vet jo aldri når det skjer egentlig :)
Lurer på itilleg om du kunne gi meg tilgang til skjult gruppe og. Skal søke det på nytt nå :)

Ja, sant det.
Du har fått tilgang nå ;)

Den skal komme øverst på novemberforumet, under våre bilder og dagbøker. Kan hende du må gå inn og ut av forumet på pc, evt logge inn og ut om du er på appen ;)

Back
Topp