Jordmor idag!

lille13

Flørter med forumet
Nå er det snart tid for jm-time,og lytting etter magetrollet :) gruer meg egentlig litt..er så redd vi ikke finner hjertelyden..vet at det kan være vanskelig så tidlig (12+5),men tror jeg får angst om vi ikke finner den...er liksom en liten bekreftelse hvos vi gjør det. Har bare tatt tester selv,ikke fått det bekreftet på en annen måte..men men,lykke til til meg selv :)
Og håper alle får en fin dag :D
Sent from my HTC Desire HD A9191

Lykke til på jordmortime! Og vi krysser fingrene for at ho hører den, det er jo bare en helt fantastisk lyd!
jeg har legetime idag, og håper han finner fosterlyden å. :) jeg hørte den forrige uke hos jordmora å.
Ha en fin dag!

Lyke til hos jordmor :) Og håper hun finner den fantastiske lyden :)

Da var jeg tilbake,litt småskuffet :(
Vi lette lenge,men den lille har virkelig gjemt seg godt inni der! Fant ingen andre enn min en egen..jm mente hun streifet fosterlyden aånn fort,men kunne ikke være hundre prosent sikker. Var jo igrunnen litt forberedt,men samtidig så ble jeg så skuffa! Fikk ny time i neste uke når jeg er 14 uker på vei,så satser på å finne den da :)

Hei! Det er skummelt når man ikke finner den - men hvis det kan berolige noe: legen fant den ikke på meg på 14+1, men jeg har selv funnet den 3 ganger etter det. Så det er ikke egentlig grunn til bekymring så tidlig. Håper du klarer å slå deg til ro med at spiren har det bra i magen din til neste kontroll :-)

Så dumt at hun ikke fant den da :(
Men som En-skatt skriver, så er det like normalt å ikke finne den ved 12-13 uker som det er å finne den.
Håper du ikke bekymrer deg for mye, og at hun finner den i neste uke ;)

Tusen takk :) er godt å høre at jeg ikke er den eneste...kunne være at jeg heller ikke er så langt på vei som antatt..hadde mensen to ganger sist,så hun har gått ut ifra den første,men er det den siste så setter jeg tilbake 10 dager,men det får ul vise :)
Jeg trøster meg med at det iallefall er en spire i meg,jeg merker den nok tidsnok,så får vi håpe vi klarer å finne den i neste uke :)

Dumt at hun ikke fant den da, men bra at du fikk time igjen om ikke så lenge. Jeg skal ikke til jm før i mars, så får ikke høre hjertelyden før om en måned. Men den som venter på noe godt.... ;)

Kjedelig at hun ikke fant hjertelyden i dag, men som de andre sier så er det ikke noe å bekymre seg for. Håper hun finner den neste gang! :)

Back
Topp