Jordmor idag

lillasmurf

Elsker forumet
Hadde time hos jordmor på formiddagen idag. Var veldig spent på hvordan "ting" var idag. Urinprøven var veldig fin, ikke utslag på noen ting.[:D]
Blodtrykket sa hun var fint, men ser på helsekortet at det faktisk har gått opp litt. Men jeg merker ikke noe forskjell så tar det ikke så tungt.
Symfysemålet hadde vokst med nesten 1 cm siden forrige uke, og gullgutten ligger fortsatt med hode ned.[:)] Nå trodde hun at han var festet for hun kunne ikke kjenne noe bevegelse.[:D]

Ellers så anbefalte hun meg å begynne med bringebærblad-kapsler da jeg spurte om det, men ikke før mandag. Da er jeg over 36 uker.[:)] Og etter jeg er 37 uker anbefalte hun meg å ta modningsakupunktur.[:)] Hun trodde/håpet at det ville ha effekt på meg og at jeg da kanskje ville føde rundt termin siden alt er såpass tungt nå og fordi jeg er så lita.
Ellers har jeg nå tenkte på både sterk mat, kanel, bringebær, akupunktur og sex etter uke 37!![:D] haha!!

Veldig fornøyd med timen. Nå skal jeg bare slappe av og kose meg resten av ettermiddagen/kvelden.[;)]
Ha en strålende vår-dag alle mai-snupper![;)]

hihi, kjempebra [:)][:)] dere får stå på etter uke 37[:D]

Hehe...ja nå er det bare å hoppe og sprette![:D] Neida, skal ta det litt med ro enda, men er snart 36 uker så prøver snart å sette i gang ting tror jeg.[8D]
Syns magen har sunket veldig de siste dagene og kjenner litt sånn "sliten-mensen-vondt" i korsryggen/hoftene som jeg hadde mye under mensperiodene da jeg var yngre...
Så har et håp om at bringebære-kapslene sammen med modningsakupunktur skal funke etterhvert.[:)][;)]

Back
Topp