Jøss da! Var på dobbeltime med samboer idag.. trodde jeg skulle få omvisning på føden.. men det hadde vi ikke tid til. Fikk en del grei info om fødsel.. hun anbefalte fødekrakk faktisk, helt til hodet stod i åpninga.. da ville hun anbefale ligge i senga på siden.. [:)] Så da får vi se..
Ellers hadde jeg gått opp 4 kg på fire uker.. Veier nå.. *kremt* 85,4 kg. (føler meg ikke så tung..) Sf målet var 35 cm i uke 35+4 og hodet var festa!!! [:D] Det var som jordmor sa "laaaangt nede i bekkenet" Så her var det ingen fare for at frøken fryd snur seg.. og jeg har ikke noe å bekymre meg over når det kommer til vannet går. Noe jeg sannsynligvis ikke kom til å merke! [:)]
Fin time, men skulle ønske jeg fikk omvisning...
Ellers hadde jeg gått opp 4 kg på fire uker.. Veier nå.. *kremt* 85,4 kg. (føler meg ikke så tung..) Sf målet var 35 cm i uke 35+4 og hodet var festa!!! [:D] Det var som jordmor sa "laaaangt nede i bekkenet" Så her var det ingen fare for at frøken fryd snur seg.. og jeg har ikke noe å bekymre meg over når det kommer til vannet går. Noe jeg sannsynligvis ikke kom til å merke! [:)]
Fin time, men skulle ønske jeg fikk omvisning...