Jordmor i morgo..

*Nr2*

Elsker forumet
Gler meg til timen i morgo, spent på korleis ting ser ut, og om SF målet har økt meir enn sist..
Skal til ny UL mandag da, på vekstkontroll, så får jo ein grei undersøkelse der òg [:D]

Utenom det skal me montera senga til storebroren i morgo, kjøpa inn litt bilder osv til det nyoppussa rommet hans - blir kjekt [:D]
Godt å få det i orden òg, til lillesøstra kjem! [:)] (så slepp me å sova 4 stk på vårt soverom) [;)]

Spennande. Gler meg til oppdatering i mårgo! [:D]

Godt å få eldste over på eige rom, da! Eg grudde meg sånn til å flytta Lukas, men det ha jo gått som ein drøm! [:D]

ORIGINAL: Delirious

Godt å få eldste over på eige rom, da! Eg grudde meg sånn til å flytta Lukas, men det ha jo gått som ein drøm! [:D]

[:D]

Han har hatt eige rom sida han var 5-6 mnd, men me har lenge hatt plana om å mala om igjen rommet, for det var ikkje så fint der når me flytte inn.. har berre utsatt og utsatt, men endelig fekk me fingern ut og satte i gang - så eg gler meg til han får det litt finare der inne [:)] har gått heilt fint å ha han på eige rom fra han fekk det - håpa det går fint no når han flytte inn igjen dit òg [;)]

ORIGINAL: *Nr2*

Han har hatt eige rom sida han var 5-6 mnd, men me har lenge hatt plana om å mala om igjen rommet, for det var ikkje så fint der når me flytte inn.. har berre utsatt og utsatt, men endelig fekk me fingern ut og satte i gang - så eg gler meg til han får det litt finare der inne [:)] har gått heilt fint å ha han på eige rom fra han fekk det - håpa det går fint no når han flytte inn igjen dit òg [;)]

Åjaa! Eg trudde han hadde sove med dikka fram til no.. [8D]

Håpa me får flytta lillebror ut litt tidligare enn me gjorde med Lukas. Men da må det isåfall bli at dei dela rom, så det kan bli spennande. [:)]

ORIGINAL: *Nr2*

Åjaa! Eg trudde han hadde sove med dikka fram til no.. [8D]

Håpa me får flytta lillebror ut litt tidligare enn me gjorde med Lukas. Men da må det isåfall bli at dei dela rom, så det kan bli spennande. [:)]

[;)] nope, det har han nok ikkje [:)] har gått utrulig fint å ha han på vårt rom denna perioden òg, så det har vore veldig greit.. litt kos å ha han på rommet òg da [:)]
Bli sikkert kjekt for dei å dela rom! Kjempestas det sikkert! Veit om fleire som har gjort det på den måten, og det har gått fint [;)]

ORIGINAL: *mari86*

Lykke til i morgen.. skal å til JM i morgen [:D][:D]

Takk - lykke til til deg òg [:D]

Back
Topp