Fru. Tomter
Glad i forumet
Jaja... Da har jeg vært hos JM, og der fortalte jeg bla om den PURKA jeg traff på i går.... Jeg er ikke den eneste som reagerer på den dama for å si det sånn.... Hu er visst bare slik!?!?! Men hvordan kan hun da ha den jobben sa jeg, og det kunne ikke JM gi noe godt svar på... Fortalte om stikkingene og sånn jeg hadde hatt, og da sa jordmor: SÅ BRA, LENE!!!!!! [:D][:D] Det var visst fint å ha sånne stikkinger, for det kunne bety at fødselen var nært forestående (uten at hun ville gi meg noen forhåpninger som hun sa.) For det er kroppens måte å si fra at bebisen er klar til og komme ut, og kroppen er klar for det også... +at de fleste som hadde sånne stikkinger, fikk visst lettere fødsel oxo...
Jeg vet ikke om noen har fått det med seg, men har jo fått tre forskjellige terminer.. 6, 14 og 25 mars... Går selv ut fra den 14, og menstermin var 28 feb.. Men sykehuset regner ut fra den 25 mars da..... Så jeg blir senest satt i gang den 1 april.... det er 3 uker igjen det... Så da har jeg innstillt meg på at hun kommer 1 april, så får det at hun kommer før, evt være en bonus.... Menemen... Jaja... Ellers var alt bra med meg, og jeg skulle bare gå å ruge og kose meg.... Kos meg i rævva sier jeg bare... Synes ikke det er noe godt å ha mageknip flere ganger daglig jeg, pluss at du løper på do som en oj-oj for det bare renner ut av hallo-hallo 2.... Slitsomt? Jepp!!! Verdt det??? DEFINITIVT... [:D][:D][:D][:D]
Jeg vet ikke om noen har fått det med seg, men har jo fått tre forskjellige terminer.. 6, 14 og 25 mars... Går selv ut fra den 14, og menstermin var 28 feb.. Men sykehuset regner ut fra den 25 mars da..... Så jeg blir senest satt i gang den 1 april.... det er 3 uker igjen det... Så da har jeg innstillt meg på at hun kommer 1 april, så får det at hun kommer før, evt være en bonus.... Menemen... Jaja... Ellers var alt bra med meg, og jeg skulle bare gå å ruge og kose meg.... Kos meg i rævva sier jeg bare... Synes ikke det er noe godt å ha mageknip flere ganger daglig jeg, pluss at du løper på do som en oj-oj for det bare renner ut av hallo-hallo 2.... Slitsomt? Jepp!!! Verdt det??? DEFINITIVT... [:D][:D][:D][:D]