Jordmor i dag

*Nr2*

Elsker forumet
Var hos JM i dag, og alt såg fint ut. Festa, og både urin, Bt, vekt og blodprosent var ok.
Nevnte at eg hadde verkt litt i høgre sida av magen, og at det har vore ganske ubehagelig.

Det var heilt normalt, var ligamentbånd (heiter det det?) [8|][8D] som strekker seg fortsatt, og at nerver da blir litt i klem... er kjempedårlig på å hugsa alle "fagord" eg - føler mange andre her inne har god greie på sånt [;)]

Hjertelyden var veldig fin, og ho meinte fortsatt at babyen er liten - i forhold til storebroren som var 4520 og 52 ved fødsel.
SF - målet såg bedre ut denne gangen, i forhold til babyens eigen utviklingskurve.
Så det var jo godt å veta [:D]

Skal på ny UL mandag, var på ein for ca 2 veker sida, så da blir det dobbelsjekka. Godt ein blir fulgt skikkelig opp! [:)]

Men, er det mange som har snakka med JM om fødsel osv no i desse tider? Eg har ikkje snakka med ho om det.. veit berre at eg aller helst vil inn på føden - og ikkje storken..
Utenom det er eg egentlig ganske "nøytral" i forhold til fødemetode osv..

så fint at alt var bra da og at du blir fulgt opp:-)

Nærmer seg  nå!

Ja, no nærmar det seg!

For deg òg!! [:D]

Alt klart no da?
Er så spent på korleis det blir med to, blir veldig rart...! [;)]

nå er vel det meste klart. Bare storebror gave igjen. men har kjøpt 2 stk tidligere og jeg klarer ikke å ikke gi de til han, så vi får be mamma og pappa om å kjøpe når vi er på sykehuset:-) Han skal få gitar!

jeg merker at jeg er veldig spent på det å ha to barn i huset ja. både på meg og på Mathias......

Så godt at alt var bra da [:)]
Jeg er hos jm hver uke, og i uke 36 så gikk hun gjennom alt hun hadde igjen på agendaen, som fødsel f.eks.. For da trodde hun ikke at jeg kom tilbake! Men altså, imorra kommer jeg igjen for 2 gang etter det, så vi har liksom ingenting å prate om nå når det gjelder sv.skapet[:D]

ORIGINAL: sokkestompen

nå er vel det meste klart. Bare storebror gave igjen. men har kjøpt 2 stk tidligere og jeg klarer ikke å ikke gi de til han, så vi får be mamma og pappa om å kjøpe når vi er på sykehuset:-) Han skal få gitar!

jeg merker at jeg er veldig spent på det å ha to barn i huset ja. både på meg og på Mathias......

Me òg har igjen storebror gavene. Det tenker me å handla inn neste veka. Han får jo heilt nyoppussa rom òg no da, med ny seng, nye gardiner osv, så det blir jo òg stas [:D]
Ikkje "babyseng" lengre no, så det blir veldig spennande! Skulle egentlig blitt ferdig i dag, men er jo alltid eit eller anna [;)]

ORIGINAL: JeanetteR

Så godt at alt var bra da [:)]
Jeg er hos jm hver uke, og i uke 36 så gikk hun gjennom alt hun hadde igjen på agendaen, som fødsel f.eks.. For da trodde hun ikke at jeg kom tilbake! Men altså, imorra kommer jeg igjen for 2 gang etter det, så vi har liksom ingenting å prate om nå når det gjelder sv.skapet[:D]

Men det er jo egentlig berre bra at babyen har holdt seg inni magen din så lenge, i forhold til perioden din med sofa/sengeligging [:D]

Men no er han (?) snart klar for å møta verden, blir jo herlig å få møta på dei små huleboarane [:)]

ORIGINAL: *Mina min*

Supert at alt står bra til[;)]

Ang hode som er festet, var akkurat med en venninne som er sinnsykt mye plaget med bekkenet, både i og etter graviditetene.
Sa at jeg synes mitt var bedre nå, og hun sa at når hode er festet, så stabiliserer det bekkenet litt. Må jo være noe sånt som har skjedd med meg[;)]

Kanskje du også vil merke noe forksjell på det[8|] Kommer vel sikkert litt ann på hvor hardt man er rammet også[;)]

Jo, det nevnte eg for JM, at eg syns bekkenet har bedra seg. Det var før ho sjekka om hovet var festa. Har noken daga eg kjenner det, men det har kommet seg no i den siste tiden, i forhold til korleis det var.. så det er jo deilig da! [:)]
Det har nok ein sammenheng med det ja, for det sa JM til meg òg, når eg nevnte det.
Godt du er blitt bedre òg!!
Åh, eg gler meg sånn til trilletur i vårsol!!!!!
Da må me ta oss ein tur til fløien osv - det er berre deilig! [:D]

ORIGINAL: vannmann_81

Så godt å høre at alt var bra - tenkte på deg i dag med magesmertene dine, godt det var en naturlig forklaring på det.

Jeg vil være med å gå tur på Fløien :)

Ja, heng deg på!! [:D]
Det blir kjekt! [:)]
Var godt å få forklaring på det ja, JM mi er veldig rolig og grei, er ikkje noke stress og ingenting blir flaut å spør om, så det er jo veldig bra [:)]

Back
Topp