Eca
Betatt av forumet
ORIGINAL: **Flash**
Ang det å ligge med rompa i været - har gjort det en gang eller noe, dønn kjedelig, hehe, men hvis det funker er ingenting bedre! Men vet ikke hva jeg skal tro... motsigelser, som du sier, om Alt! Spurte jm om det hjelper å ligge slik, men hun ristet på hodet, & sa at hvis ungen vil snu seg så gjør den det, virket ikke som det var noe håp rundt akkurat det...[&:]
Får håpe jeg også får en overaskelse til slutt, at babyen plutselig ligger rett vei... men tviler på det, ettersom jeg fint kjenner hvordan den ligger [:)]
Men men... hadde siste skoledag i dag, nå er det oppussing & flytting & sikkert masse soving - så flyr dagene og jeg klarer forhåpentligvis la vær å tenke på det mer enn nødvendig [:)]
Er fremdeles usikker på hvilket valg jeg skal ta med tanke på hvordan den ungen skal ut!! Føding er helt uaktuelt for deg?
Vet ikke helt jeg......det er vanskelig og på han legen jeg var hos i dag virket det nesten som om de bestemte, ikke jeg. Har en veldig dårlig kilde når det gjelder skader på barn, ei venninne som er psykolog og stiller diagnoser på barn. Bla.a etter fødsler. Når jeg snakker med henne er jeg ikke i tvil. Samtidig er det jo så mange det går helt fint med. Hvis man bare kunne vite på forhånd.......[8D]Men hvis den ligger med rompa nedi der når det begynner, og må komme ut dobbel. Nei da tror jeg ikke at jeg har spess. lysst til det. Vi får se hva som skjer i morgen, skal til en ny jordmor og er spennt på hva hun finner ut.
Vi får bare stresse ned og ikke tenke så mye på det. Selv om det ikke er så vanskelig å kjenne!
Hold meg oppdatert på hva som skjer med deg da og alle andre som har en i sete!