Jordmor i dag

mariaen

Betatt av forumet
Etter hittil å ha slitt med nyrebekkenbetennelse og uvi i store deler av svangerskapet har jeg nå starta på min fjerde medisinkur. Skal gå på medisin helt til uke 36. Fikk beskjed om å ikke anstrenge meg og at om vannet gikk måtte jeg legge meg ned. Kjenner på alvoret nå og er engstelig. :/ skal ha tett oppfølging av jordmor og gyn fremover. Jeg krysser fingre og tær for at lillebabyen holder seg inne litt til, er i uke 31

oi, det hørtes vondt, skummelt og uheldig ut :( Masse god bedring og lykke til. Krysser armer og ben for at du blir frisk og at den lille holder seg i magen frem til mai!

Kjedelig med slikt extra stress! Ønsker deg lykke til og knop godt igjen :)

Godt du har oppfølging :-)

Da er det bare å ta det helt med ro da, og være flink til å gjøre det hele tida! Huff, lettere sagt enn gjort... Men håper du klarer å anstrenge deg så lite som mulig, og at lille tass holder seg inne fram til termin! ;)

Det hørtes ikke noe morro ut :/ håper babyen holder seg inne til termin nå da, og at du får tatt det med to.

Ikke noe kjekt. Krysser fingrene for at babyen blir i magen i noen uker til. :)

Takk takk :) jeg er blitt skikkelig forkjøla og Må holde meg i ro. Gikk på butikken i dag (2 min unna) lå i over to timer etterpå med masrier på løpende bånd.

Takk takk :) jeg er blitt skikkelig forkjøla og Må holde meg i ro. Gikk på butikken i dag (2 min unna) lå i over to timer etterpå med masrier på løpende bånd.
Er det virkelig så lite som skal til? Da kan du jo ikke gjøre mye :(

Back
Topp