Jordmor i dag :)

*Rosa*

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hadde en super time, hos verdens hyggeligste jordmor i dag. Hun hadde god tid, og vi snakket om alt mulig. Ble veid, målt blodtrykk, og fylt ut alle papirer. Fikk også time til oul 20. Okt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde en super time, hos verdens hyggeligste jordmor i dag. Hun hadde god tid, og vi snakket om alt mulig. Ble veid, målt blodtrykk, og fylt ut alle papirer. Fikk også time til oul 20. Okt :)

så heldig som fikk time til OUL mens du var hos jordmor da :) Her må vi vente på brev i posten :p Veldig kjekt med sånne koselige jordmødre!!

så heldig som fikk time til OUL mens du var hos jordmor da :) Her må vi vente på brev i posten :p Veldig kjekt med sånne koselige jordmødre!!
Ja, veldig heldig :) Spurte fint, siden jeg har bestillinger 6-8 uker frem i tid på jobb :) Hun forstod det, og satt meg opp.

Så godt med positivt møte med jordmor.. ;) burde vel kanskje ordne ett møte med jordmor jeg også etterhvert :)

Så godt med positivt møte med jordmor.. ;) burde vel kanskje ordne ett møte med jordmor jeg også etterhvert :)
For min del, var det helt fantastisk! Enten husket hun meg for fem år tilbake, eller så hadde hun lest journalen min, for hun visste mye når jeg kom :) snakket om fødselsangsten min. Var så glad jeg slapp å forklare alt på nytt

Så herlig! :-) Hvor langt på vei er du?

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Så koselig ❤️ jeg skal på ultralyd om 4 uker å se babyen min for første gang ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp