Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så heldig som fikk time til OUL mens du var hos jordmor da Her må vi vente på brev i posten Veldig kjekt med sånne koselige jordmødre!!Hadde en super time, hos verdens hyggeligste jordmor i dag. Hun hadde god tid, og vi snakket om alt mulig. Ble veid, målt blodtrykk, og fylt ut alle papirer. Fikk også time til oul 20. Okt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, veldig heldig Spurte fint, siden jeg har bestillinger 6-8 uker frem i tid på jobb Hun forstod det, og satt meg opp.så heldig som fikk time til OUL mens du var hos jordmor da Her må vi vente på brev i posten Veldig kjekt med sånne koselige jordmødre!!
For min del, var det helt fantastisk! Enten husket hun meg for fem år tilbake, eller så hadde hun lest journalen min, for hun visste mye når jeg kom snakket om fødselsangsten min. Var så glad jeg slapp å forklare alt på nyttSå godt med positivt møte med jordmor.. burde vel kanskje ordne ett møte med jordmor jeg også etterhvert
9+4 etter mensterminSå herlig! Hvor langt på vei er du?
Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3