Jordmor i dag

nettemor

Forumet er livet
Hei

Har vært på kontroll hos jordmor i dag jeg, har mye mer vann i kroppen enn for en uke siden, og urinen var +1 eller no slikt, og jeg hadd fått litt høyt blodtrykk, så hun ville at jeg skulle komme tilbake allerede på onsdag på ny kontroll...

Men babyen har det bra, jevn og fin hjerterytme...

Jeg ser noen ganger litt tåkete også, så hun ringte på sykehuset og snakket med de, så hvis jeg føler for det, eller blir verre, så skulle jeg bare komme inn dit, litt betryggende å vite da[:)]

Fikk bare beskjed om å ta det med ro, ligge og slappe av ...så får vel høre på henne litt da[:)]

Godt å høre at du får skikkelig oppfølging iallefall! Hva kan det være når en ser litt tåkete da? Håper at du får hvile litt da [;)]

Om jeg ser tåkete, er kavlm og hvis jeg har vondt i hodet og vann i kroppen og slik, så kunne det være begynnende SF...
Men det var veldig lite utslag på urinen så hun sa det ikke var farlig...

Håper ikke det er SF du begynner å få!
Det er det sikkert ikke. [:)]-sikkert bare fordi vi nærmer oss slutten.
Også blir jo kroppene våre pressa ganske mye nå da! Med alle de ekstra kiloa osv.
Du får slappe av og ta det med ro[:)]

Hei nettemor!

Bra kontrollen gikk fint! Har du fått mye vann i det siste du også? Har ikke vært noe spes plaget av det før utenom litt hovne fingre og sånn, men på bare et par dager nå har føtta mine est skikkelig ut.. De elefantlabba har jeg fått [8D] Æsj..

Men bra du får ordentlig oppfølging da! Godt å vite at man er i trygge hender!! [:)]

Back
Topp