jordmor i dag

x1xCatrine2

Gift med forumet
Var hos jordmor i dag og nå har hodet festet seg og han ligger forbausende (jm`s ord) langt ned i bekkenet..
ellers var bt 135/80, ingen protein i urinen, men er fortsatt veldig ødematøs! Har gått opp 4 kg på de siste tre ukene (hjelp!![:'(])

Ellers lurer jeg på om deres jordmødre venter litt før de leser av u-stixen? Man skal jo vente to minutter før man leser av protein, mens jm bare stikker stixen i urinen, ser på den og kaster den... Er jo sykepleier selv, men ikke så erfaren.. Jeg venter iallefall litt med å lese av resultatet..

Hun pleier å vente litt, ja[8|]

Ikke lenge igjen nå, Catrine2[;)][:D]

Så fint at alt er bra.... [;)]
Den vekta går jo opp uansett hva vi mener.... synd det tar litt tid å få den ned igjen! Eller så er det bare viljestyrken min det er noe galt med... mye mulig det [:)]
Ja, de skal jo vente litt med å lese av den urin stix'n. Jeg har også opplevd at de har venta for lenge... dermed måtte det bare tas en ny. Men pytt..

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Hun pleier å vente litt, ja[8|]

Ikke lenge igjen nå, Catrine2[;)][:D]

Nei, gleder meg kjempemasse!!![:D]  har satt opp senga i dag, så nå er alt klart til lillegutt!!![:)]

tror ikke ho venter så veldig mye med min urin heller.. (visste ikke at en skulle vente litt da, men..) ho står ofte en liten stund (et min kanskje?!) og ser på pinnen, men som regel så viser den det meste med en gang!![8D][:)] (har vært "plaget" med en del protein og blod i urinen i hele svangerskapet)

Ellers, kjekt å høre at han har festet seg da!! Spennende tider fremover nå![:)][:)]

Men, jeg har ikke peiling på dette.. Hvor langt tid i forveien er det vanlig at han fester seg? har jo fortsatt 4 uker og noen dager igjen til terminen!

Hei Cathrine2..
Er litt forskjellig når de fester seg... Men du har jo fortsatt litt tid igjen da.. [:)] 
Mine to siste og dette knøttet festa seg ikke, men det er visst også vanlig når man er flergangsfødende...
Men baby'n ligger langt nede og har gjort det lenge.. Og det trykket kjenner jeg godt, puh! Noen ganger kan det nesten virke som hun bare har tenkt til å titte ut for å si hei... [;)]

Venter ikke noe særlig med avlesninga hos meg heller...[8|]

leser av med en gang her og..

Back
Topp