Jordmor i dag

Mai gull

Forelsket i forumet
Har vært hos jordmor i dag, nå har hode festet seg og babyen ligger langt ned....[:)] Har hatt kynnere i 3 dager nå.....spennende altså...[:D]

[:D]Åh..-så gøy!!![:D] Da er du ofisielt fødeklar du da[;)]

Heldig du...-her ligger han fortsatt i seteleie jah[8|][;)]

jaaa....å jeg er så klar[:)] Håper din baby snur seg da....tvi tvi...

[;)] Ja, det håper jeg også..-for nå kan han bare komme for vår del[:D]
Jeg må nok vente litt lenger da..-termin i sluten av mai[8D]

Så spennende! Jeg skal til jordmor neste tirsdag, og hodet føles i hvert fall ut som er festet  Sist jeg var hos jordmor i uke 33 var hodet allerede langt nede, og det samme da jeg var hos legen. Så nå er det bare å vente og vente på at det skal skje noe [:D]

Så heldig du er! Håper hodet er festa her og.. Må vente til neste uke for å få vite. Er veldig spent!

Merker du godt at hodet har festet seg??

de siste 3 dagene har jeg hatt smerter i nedre del av magen, jeg har liksom følt at hun har skyttet seg nedover, så jeg hadde en mistanke om det. Merker det godt på bevegelsene også, nå er det liksom bare rumpa, hendene og benene som beveger seg, liksom ikke hele babyen....[:)]

samme følelse her, kanskje hodet på min oxo har festet seg da....får se, skal på kontroll 12 april...har så dritvondt i nedre del av magen nå, og ryggen føles som den knekker på midten! [:@]føler at den trykker ordentlig nedover nå ja...

da er det nok hode som fester seg, eller ialefall at babyen din beveger seg nedover....[:D]

forsåvidt greit oxo, det er jo den veien den skal.....haha...[:D] jeg føler den vil ut nå, den har ikke helt skjønt det at nå ere mindre plass, så det lønner seg ikke å bevege seg så inni....!!neida, her opprettholder vi sparkinga på høyt nivå, jeg får så vondt når den holder på nå atte! prøver å bryte seg ut[:D][:D]

Så flott da ! Da er jo alt i skjønneste orden før fødselen ![:)]

ORIGINAL: Tussi75

Så flott da ! Da er jo alt i skjønneste orden før fødselen ![:)]

ja nå føle eg meg heilt klar altså....[:)] Håpe ikkje eg må venta altfor lenge...

Back
Topp