Jordmor er sykmeldt

*Babyglede*

Andre møte med forumet
Jeg hadde egentlig første time til jordmor for noen uker siden, men timen ble avlyst fordi jordmor hadde blitt sykmeldt. Da jeg ringte i dag fikk jeg beskjed om at hun var sykmeldt i seks uker til, og at jeg kunne ringe tilbake etter dette og høre om hun var friskmeldt og eventuelt sette opp ny time.

Regner med det er vanskelig å få time den første tiden etter at hun er friskmeldt, da det nok er mange som venter på time. Og det virket langt fra sikkert at hun var tilbake etter de seks ukene.

Noen andre som ikke har vært hos jordmor? Bør jeg bestille en time hos privat jordmor?

Jeg er 18+6 i dag.

Jeg har ikke vært hos jordmor enda, og skal ikke før i uke 24 etter planen. Mulig dere har flere kontroller hos dere, men her jeg går har jeg kun vært hos legen i uke 12, så oul om litt før jordmor i uke 24. :-)

Jeg har heller ikke vært hos JM. Første time er satt opp i uke 24 :)

Jeg har ikke vært til jm, å skal heller ikke.
Forholder meg til legen min i stede, da jm her oppi er ei heks, brukte jm til første frøkna og 1 time til nummer 2. Etter det bestemte jeg meg for at hu der skal jeg ikke gå til igjen. Å sånn blir det;-)

Jeg har ikke vært til jm, å skal heller ikke.
Forholder meg til legen min i stede, da jm her oppi er ei heks, brukte jm til første frøkna og 1 time til nummer 2. Etter det bestemte jeg meg for at hu der skal jeg ikke gå til igjen. Å sånn blir det;-)
Uff så fælt. Hvordan er hun? Jeg går også bare til lege.

Når jeg gikk med nummer 1 så røyket jeg.prøvde og slutte.( som resulterte i så høyt blodtrykk at jeg holdt på å miste vesla mi) legen ba meg begynne og røyke igjen, men under 5 om dagen. Jm klikket på meg da jeg sa jeg røyket( men 5 og under det om dagen) å uansett hva jeg "klaget på i svangerskapet( vond rygg, nedpress, etc.)
Så sa ho "ikke noe synd på deg så lenge du røyker!"

Nummer to hadde jeg med meg vesla på da 2 år.
Dama skremte livet av min datter (sa at siden jeg røyket kunne lillebror dø!)som resulterte i grining resten av timen på vesla. Da fikk jeg nok.

Unnskylder ikke røykingen, men har prøvd med nummer en og to og slutte, noe som resulterer i så høyt blodtrykk ( jeg er til vanlig nesten "dø")
Som igjen gjør at jeg holdt på og miste dem. Noe legen min selv også sa til meg..

Dessverre skjønte ikke denne damen det. Veit om flere venninner som ikke røyker også som har hatt problemer med det monsteret der( takk Gud jobber ho ikke på det sykehuset jeg føder på)

Dette ble langt men:-) :-p

Hvorfor går du bare til lege da treblirfire?

Når jeg gikk med nummer 1 så røyket jeg.prøvde og slutte.( som resulterte i så høyt blodtrykk at jeg holdt på å miste vesla mi) legen ba meg begynne og røyke igjen, men under 5 om dagen. Jm klikket på meg da jeg sa jeg røyket( men 5 og under det om dagen) å uansett hva jeg "klaget på i svangerskapet( vond rygg, nedpress, etc.)
Så sa ho "ikke noe synd på deg så lenge du røyker!"

Nummer to hadde jeg med meg vesla på da 2 år.
Dama skremte livet av min datter (sa at siden jeg røyket kunne lillebror dø!)som resulterte i grining resten av timen på vesla. Da fikk jeg nok.

Unnskylder ikke røykingen, men har prøvd med nummer en og to og slutte, noe som resulterer i så høyt blodtrykk ( jeg er til vanlig nesten "dø")
Som igjen gjør at jeg holdt på og miste dem. Noe legen min selv også sa til meg..

Dessverre skjønte ikke denne damen det. Veit om flere venninner som ikke røyker også som har hatt problemer med det monsteret der( takk Gud jobber ho ikke på det sykehuset jeg føder på)

Dette ble langt men:) :p

Hvorfor går du bare til lege da treblirfire?
Hjelpes!!! En god JM skal støtte å hjelpe uansett. Hva om du hadde hatt stoff problemer ect? Skulle hun være negativ i steden for å støtte? Uff trist.

Jeg har heller ikke gått til JM. Ser ikke behovet så sant man ikke har ekstra behov for å snakke om forskjellige ting.
Hsr gått jevnlig til lege å noen ekstra private Ul;)

Makan til oppførsel fra jm da. Må gå an å tilpasse språk når barn er med ihvertfall.. De blir jo redde. Er ikke noen spesiell grunn til at jeg ikke går til jm. Har ei jente fra før og føler ikke jeg trenger annen oppfølging enn den legen gir :)

Back
Topp