Yassi Glad i forumet Augustmødrene 2014 3 Sep 2009 #1 Å sitte å se jordmødrene på nrk nett-tv, er jo egentlig som å be om bråk da... *tårker tårene*.. [:D]
Å sitte å se jordmødrene på nrk nett-tv, er jo egentlig som å be om bråk da... *tårker tårene*.. [:D]
L lillemy9 Forelsket i forumet 4 Sep 2009 #2 Når er det det programmet går da? Ha alltid hatt lyst til å se det, men glemmer det... Kanskje jeg skal legge en huskelapp på mobilen min[;)]
Når er det det programmet går da? Ha alltid hatt lyst til å se det, men glemmer det... Kanskje jeg skal legge en huskelapp på mobilen min[;)]
Yassi Glad i forumet Augustmødrene 2014 4 Sep 2009 #3 [:)]Du kan se det når som helst på www.nrk.no (nett tv)
L lillemy9 Forelsket i forumet 4 Sep 2009 #4 Takk for tipset[:D] Da skal jeg sette av en dag forran pc'en med kleenexen klar[;)]
Yassi Glad i forumet Augustmødrene 2014 4 Sep 2009 #5 ORIGINAL: lillemy9 Takk for tipset[:D] Da skal jeg sette av en dag forran pc'en med kleenexen klar[;)] Ja, minst en pakke med kleenex altså!! Er jo så utrolig rørende å se... [:)]
ORIGINAL: lillemy9 Takk for tipset[:D] Da skal jeg sette av en dag forran pc'en med kleenexen klar[;)] Ja, minst en pakke med kleenex altså!! Er jo så utrolig rørende å se... [:)]