"Jordmødrene" på NRK

Jeg har sett The Midwives (ligger på YouTube) og One Born Every Minute (også på YouTube) i tillegg til jordmødrene. Liker spesielt godt The Midwives, da den ligner litt mer på jordmødrene (som er en helt fantastisk serie og som NRK burde produsere mer av!!!).
Så bra, visste ikke at det også finnes The Midwives. Nå har jeg én serie til for å se!!! Ble litt skuffet når jeg så ferdig Jordmødene :D
 
Sitter og ser på "jordmødrene" nå, og ser den episoden med barn som dør. Det må være helt fryktelig å være jordmor i en sånn situasjon :sad010Jeg ser det jo bare på pcen og sitter og hulker.
 
Sitter og ser på "jordmødrene" nå, og ser den episoden med barn som dør. Det må være helt fryktelig å være jordmor i en sånn situasjon :sad010Jeg ser det jo bare på pcen og sitter og hulker.
Jeg vet, det var den vanskeligste episoden å se for meg og. Så trist, vil ikke engang tenke på noe sånt.
 
Sitter og ser på "jordmødrene" nå, og ser den episoden med barn som dør. Det må være helt fryktelig å være jordmor i en sånn situasjon :sad010Jeg ser det jo bare på pcen og sitter og hulker.
Huff denne så faktisk jeg og i går, utrolig trist.
 
Sitter og ser på "jordmødrene" nå, og ser den episoden med barn som dør. Det må være helt fryktelig å være jordmor i en sånn situasjon :sad010Jeg ser det jo bare på pcen og sitter og hulker.

Jeg tror jeg har hoppa over den episoden de gangene jeg har sett på deg, vil helst ikke forholde meg til det. Feigt? kanskje...
 
Jeg tror jeg har hoppa over den episoden de gangene jeg har sett på deg, vil helst ikke forholde meg til det. Feigt? kanskje...
Det er en god idé, best å unngå høre skremmehistorier, tenker jeg, særlig hvis det skaper uro. Det skal jeg også gjøre neste gang!
 
Back
Topp