"Jordmødrene" på NRK

Maja2020

Flørter med forumet
Ser dere "Jordmødrene" på NRK? Jeg synes det er så spennende! Litt skummelt noen ganger, men føler at det er en god måte for førstegangsgravide å få første inntrykk av hvordan fødselen foregår.

Kanskje dere kan anbefale andre serier med info rundt babyser :)
 
Har sett en del sånne programmer ja, synes det er veldig spennende å se forskjellige fødsler:) er det ny sesong av det norske som går nå eller er jeg helt på jordet?:D akkurat nå er jeg litt mettet på den typen så får se etter hvert om jeg får lyst å se mer:)
 
Går det på tv nå eller er det nett tv?:)
 
Når og hvor går disse programmene?
 
Har sett en del sånne programmer ja, synes det er veldig spennende å se forskjellige fødsler:) er det ny sesong av det norske som går nå eller er jeg helt på jordet?:D akkurat nå er jeg litt mettet på den typen så får se etter hvert om jeg får lyst å se mer:)
Tror de er gamle, fant dem på nrk.no.
 
Er det gammle episoder? I såfall har jeg sett de hundre ganger. Elsker de!
 
Da har jeg også sett en del av de:)
 
Jeg har sett The Midwives (ligger på YouTube) og One Born Every Minute (også på YouTube) i tillegg til jordmødrene. Liker spesielt godt The Midwives, da den ligner litt mer på jordmødrene (som er en helt fantastisk serie og som NRK burde produsere mer av!!!).
 
Såg jordmødrene sist jeg var gravid. Kanskje jeg må se dei på nytt nå. Veldig bra serie! Jeg og ønsker dei lager ny sesong
 
Åh, blei inspirert, er på episode 2 :) så de før og etter fødsel sist, ELSKER de. Holder pusten og trykker i vei, og griner når ungen kommer ut. Skikkelig med :)
 
Back
Topp