Jordmødrene på NRK nett-tv

Jeg så ett par episoder av jordmødrene i formiddag..kan ikke si at jeg gleder meg noe mer når jeg ser på fødslene..og så er jeg så forbauset over hvor rolige alle sammen er! Jeg hadde pusteproblemer sist, med rier som aldri stoppet for å gi meg pusterom..huff

Og ang. smertelindring i andre land.. Vi bodde i Qatar i ett par år, og der "dopes" mødrene ned så snart de kommer til sykehus med alle salgs medikamenter for at de ikke skal kjenne smerte. Legene på sykehuset var helt forskrekket og måtte ha "møte" om det var greit at en norsk dame fødte uten smertestillende da hun ba om det!hehe de kunne ikke forstå hva hun tenkte på! :p

Epidural så hadde jeg det sist, men med mine sterke rier så trengte jeg ikke drypp for å holde dem i gang og det var i grunnen like greit!;)

Nå har jeg brukt kvelden til å se hele sesong 2. Oi oi, er spent på hvordan min 3. fødsel blir ja.

hva mer se på nå? har sett både sesong 1 og 2 og sett alle klippene med Atle og Helenes fødsel ... det finnes ikke en sesong 3, altså? ;-) Sååå imponert over alle fødende....

Jeg vil også se mer! Det ble liksom ikke nok :p

Har inte sett detta förr, å såg just två episoder på rappen - med mannen.
Tårar hos oss bägge...En fin serie!

Jeg vil også se mer... ser stadig på unge mødre på Fem da,men kan ikke helt relatere meg til de da jeg selv nærmer meg 31 år ;)

Back
Topp