JORDMØDRENE

KathMor

Forumet er livet
NUUUUUUUUUUUH

Nei desverre [>:]

ORIGINAL: *solstråle i august*

er det teksta?

Men det er vel NRK? Da kan man vel "hente" teksten fra teksttv?? Ser film med mannen nå (og sniker litt her...[;)]), så får ikke sjekket det med tekstinga...

Mannen holder på med gangen og har tatt strømmen.............. så jeg får ikke sett det i kveld. Men jeg vil ikke bli fristet til nr 3, så jeg holder meg unna uansett tror jeg[8D]

kjente jeg pressa litt med dem[&o][8D]

ORIGINAL: *charaina*

kjente jeg pressa litt med dem[&o][8D]

Jeg møter deg på ABC på Ullevål om ...3 timer! Gjør det for deg jeg!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Love it love it! Prøver desperat å få sett andre episoden på nett nå, men det henger seg bare opp [:'(] Første gikk fint, så fatter ikke hva som er galt nå [:'(] [:@]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Og der fikk jeg lyst på nr 3 gitt..... Såååååå nydelige små babyer!!!!

ORIGINAL: Magda Green

er det teksta?

Men det er vel NRK? Da kan man vel "hente" teksten fra teksttv?? Ser film med mannen nå (og sniker litt her...[;)]), så får ikke sjekket det med tekstinga...

åååå fra NRK!?? da kaaan det jo funke med 777 [:)] takk for tipset, prøver neste gang .hehe...

Han jordfaren kunne fint ha tatt imot min unge[:D]

er det teksta?

åååå fra NRK!?? da kaaan det jo funke med 777 [:)] takk for tipset, prøver neste gang .hehe...
Men da må jeg spør ett teit spørsmål [8D] Hvorfor i alle dager skal du ha det tekstet? [8D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

er det teksta?

Men da må jeg spør ett teit spørsmål [8D] Hvorfor i alle dager skal du ha det tekstet? [8D][:D]

Hehe, av den eneste logiske grunnen at jeg hører dårlig [:D] hehehe [:D]

åååå elsker den serien! [:D]

Hehe, av den eneste logiske grunnen at jeg hører dårlig [:D] hehehe [:D]
Hehe.. Stemmer det ja. Helt glemt det ut.
Krysser fingrene for at det er det. For jeg gleder meg allerede til neste gang.

ORIGINAL: Reinbue

åååå... jeg vil så gjerne ha en liten baby i magen min nåååÅ!

ORIGINAL: Augustjente

Han jordfaren kunne fint ha tatt imot min unge[:D]

Han tok imot lille M!! Helt fantastisk jordfar!!![:D][:D]

Back
Topp