Joooobb...






Det har jeg ikke tenkt på , at det kan hende det er av økonomiske grunner at de ikke setter ut annonser..ringte faktisk 2 barnehager på torsdag, og de sa de gjerne ville ha meg som tilkallingsvikar for de de hadde, hadde nå fått andre jobber. Men dette var 2 familiebhager,med 3 ansatte i hver..så blir ikke mye jobb på meg tror jeg.... :/ Så dårlig av styreren din... det stresser jo deg bare ekstra :/ uff...håper det kommer inn en god vikar for deg snart da! Du bor ikke i østfold da ,så kunne jeg tatt den? hihi...neida :p


Jo, jobber i Askim;)! Hvor i østfold bor du?? Så forresten på NAV at de søkte etter både assistent og ped.leder i Rakkestad! Ja, bare fortsett og ring rundt!!!
 
Du burde absolutt melde deg til alle de vikarbyrå du kan; manpower, adecco, nav, kommunen, Kelly, toptemp, jobzone..Særlig om du bor på et lite sted må du markedsføre deg slik at alle vet om deg.
Vikariat er faktisk ofte bedre betalt enn det fast ansatte har, og du har alle rettigheter etter 14 dagers jobb for ett byrå.
Jeg har jobbet utelukkende gjennom vikarbyrå 2005-2011, født et barn og hatt permisjon i den perioden, hatt godt betalt og spennende jobber og kunnet styrt mye selv. Har gått i til sammen 5 dager uten jobb fra sommer 2005-februar 2011 da jeg fikk en midlertidig ansettelse som jeg fremdeles er i.
Som student var jeg også tilknyttet vikarbyrå og hadde masse artige oppdrag. Kantine feks, er utrolig artig selv om det er litt lite betalt. (vikar på H&M er det kjipeste; de oppdragene lærte jeg raskt var lurt å unngå om kontoen tillot det).

Lykke til!
 


jinah skrev:
Samme dilemma jeg er i, klarte nå å få jobb hos adecco, det er jo vikar, men bedre enn ingenting :)


samme her :/ men er i full jobb nå (som vikar) og er fornøyd med at jeg har en jobb hvertfall :)
 
Back
Topp