Joooi, så ble det min tur å:D

Pinnedyr

Betatt av forumet
En uke før termin kom en vakker velskapt jente :D

Kvelden før var babyen kjempe aktiv å jeg lurte på om hun hadde planer om å snu seg feil vei, var veldig til romstrering.
Kl 4 våknet jeg å måtte på do flere ganger, følte meg litt rar i kroppen, var kjempe trøtt men fikk ikke sove, etter et par timer bynte riene :D
Sender masse fødestøv til dere andre:)

Gratulerer så mye :D Og nyt tiden med lille gullet :)

Gratulerer så masse:)

Ååå, heldige deg! Gratulerer så mye!
Jenta mi har også vært ekstremt aktiv de siste 12 timene, og i natt var jeg oppe en del med litt vonde kynnere.. Håpte det var starten på noe, men det har dessverre ikke skjedd noe mer.. 6 dager til termin, og jeg har så lyst å føde nå!! Tar alt fødestøvet jeg kan få!

Kos deg så mye med vidunderet :)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye!! Så deilig å få prinsessa i armene :D nyt tiden!

Jenta mi har også vært ekstremt aktiv de siste 12 timene, og i natt var jeg oppe en del med litt vonde kynnere.. Håpte det var starten på noe, men det har dessverre ikke skjedd noe mer.. 6 dager til termin, og jeg har så lyst å føde nå!! Tar alt fødestøvet jeg kan få!

Samme her! Skriv baby og kraftige kynnere. Håper det skjer snart!

Takk takk, får håpe der er ting på gang hos deg å, å lykke til med fødselen :)

Back
Topp