Jon Almaas <3

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
JON ALMAAS er sinnsykt digg! Damn
(ser på Torsdagkveld fra Nydalen nå)

ÆSJ!

ORIGINAL: AnneEmilie

diiiigger han! *siklee* den musikkvideoen hans var HEIT[:D][:D]

Ja, helt SINNSYYYYKT!![:)]

haaaan er såå digg[:)]

ORIGINAL: Maanda

JON ALMAAS er sinnsykt digg! Damn
(ser på Torsdagkveld fra Nydalen nå)

Helt enig! [:D]

Det er JOHN BRUNGOT som er nam!!!!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: prinsemamman

Er dere mødre som sitter her og prater gris??[:'(]

Håper du er ironisk nå..
Hva i alle dager er gris over noe som helst i denne tråden?

haha,har jo skjønt i flere tråder at foreldra dine glemte å lese bruksanvisningen når de laget deg,så bryr meg ikke så mye om hva du sier[:D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

haha,har jo skjønt i flere tråder at foreldra dine glemte å lese bruksanvisningen når de laget deg,så bryr meg ikke så mye om hva du sier[:D]

Å huff da!! såpass. Har jeg aldri hørt før....

Dere har barn, og sikkert mann også. åsså sitter dere å prater om andre mannfolk?
fy for gris!
Fint du leser litt i trådene mine da, så kanskje du får litt "vett" etter du har lest og tenkt deg litt om... [;)]

Dere har barn, og sikkert mann også. åsså sitter dere å prater om andre mannfolk?
fy for gris!
Fint du leser litt i trådene mine da, så kanskje du får litt "vett" etter du har lest og tenkt deg litt om... [;)]

Kan man ikke prate om andre mannfolk hvis man har barn?? Så vanvittig snerversynt du er!

fy for gris!
haha,dagens[8D][8D] jadda,morn du..
jeg vet egentlig ikke helt hvem de snakker om er engang,så kan ikke uttale meg om han er digg eller ikke,men å syntes andre er fine å se på er da helt normalt og lovlig[:D][:D][;)] og var ikke meninga at du skulle føle deg poppis assa,jeg leser ikke dine tråder(legger ikke merke til alltd hvem som skriver hva) men har da lagt merke til svara dine i noen tråder,og grunnen til at man faktisk legger merke til dem,er fordi det er så tåpelig at det er morsomt[:D]

Godt jeg fikk den bekreftelsen da.[:)] for sånne som deg ønsker jeg ikke skal være enig med meg for du er allerede ute på jorde med andre meninger du har sluppet rundt om slappfis...[;)]

har ikke sakt det er uovlig, men regner med at dere med barn ikke har tid til å sitte på babyverden og snakke om gutter osv. et godt råd; gå ut en tur med barna å lek[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

fy for gris!

Hvis noen av dere trenger mer vett,så er det ikke henne da for å si det sånn[8|] Snakk om å være født bak en låvedør[8|]

Signerer Lizzy!

*gapskratter både mannen og jeg*[8D]

Er nesten skummelt hvor like x'n min og Jon Almaas er! [:-]

Utrolig gøy å se hvor "sinte" folk blir når andre kommer med andre meninger en dem selv...[:)]
Må ikke ta alt så bosktavlig når dere leser vettu. les litt mellom linjene og bruk litt vett...
Men for å si det sånn; er ikke ofte her inne på babyverden, er jo mor vettu og er travelt opptatt med å passe på mine søte små[:)] men når jeg først er her inne så blir jeg litt overgitt over alle temaer som blir tatt opp... hadde dere vert fjortiser og tatt det opp på facebook eller noe så hadde jeg kanskje skjønt det, men dette er babyverden dere[:)] er en nettside der det skal handle om mødre og barn. Ikke om hvem gutter dere syns er fine og ikke fine... blir litt for dumt spør du meg..

Og hadde du brukt øynene til det de er til for,så hadde du sett at dette heter Diskusjonsforum Generelt[:)] Og hvis du vil ha kristelige normer,så kan du gå i kirken[;)]

hehe. huff nei kirken er ikke noe for meg [:D]
Ja de står generelt, men det er inne på babyverden...

Og hadde du brukt øynene til det de er til for,så hadde du sett at dette heter Diskusjonsforum Generelt[:)] Og hvis du vil ha kristelige normer,så kan du gå i kirken[;)]

hehe. huff nei kirken er ikke noe for meg [:D]
Ja de står generelt, men det er inne på babyverden...

Ja og så? Det er menn her inne også, visste du det? Det er bare et felles sted for mødre,fedre,prøvere og ellers de som vil. For her kan man få svar på alt og snakke med likesinnede. Det er ingenting som er feil å diskutere her inne. Vi har mange underforumer som sikkert etter din mening ikke hører hjemme her.

Du sier det jo nesten litt selv også da..
Jeg har ikke sakt at noen ikke hører hjemme her, men er noen tema som ikke hører hjemme her ja...

Back
Topp