Jomfruhinna?

Babyx7

Forumet er livet
Har dere merket noe til den? Gikk den da dere hadde sex første gang?

Jeg har aldri merket at jeg har hatt den. Var der ikke da jeg jeg hadde sex første gang, kanskje derfor at det ikke var vondt?????
 
Aldri kjent jomfruhinna heller, aldri blødd eller noe! Man kan miste den som liten hvis man faller av sykkel osv.
 
da skal dere være gla, heg hadde vondt i 2-4 år etter at jeg lå med den første!
 
ikke merka noen ting[:D]
 
Når det gjelder akkurat det, så har jeg en veldig morsom historie å fortelle. [:)]
Den første typen jeg hadde hadde VELDIG liten tiss, men allikavel så hadde jeg alltid vondt når vi hadde sex. Jeg skjønte ingenting, men turte liksom ikke å spørre noen. Og forholdet mitt med han varte i over 2 år. Men da jeg ble sammen med nestemann skjønte jeg hvorfor. Første gangen vi hadde sex gjorde det j....g vondt, og jeg blødde etterpå. Men etter første gangen var det ikke vondt lenger. Spurte en gynekolog om dette etterpå, og det er faktisk mulig. At jomfruhinna mi har vært inntakt gjennom hele mitt forhold med han første, det er derfor det har vært vondt hver gang vi har hatt sex selv om han var så liten. Det var godt å finne ut at det var ikke meg det hadde vært noe galt med, bare hans som var for liten til å klare å ta jomfruhinna mi. [:D] Tenk dere det a jenter.... Han var liten altså........ [:D]
 
min gikk under en håndballkamp da jeg var 14 år... Sto i mål og den sprakk under en utfall jeg gjorde hehe... Kom litt blod da.. Men da var jeg jo ferdig med den.. Men sex første gang var fremdeles vondt da..
 
ORIGINAL: Emma06

Når det gjelder akkurat det, så har jeg en veldig morsom historie å fortelle. [:)]
Den første typen jeg hadde hadde VELDIG liten tiss, men allikavel så hadde jeg alltid vondt når vi hadde sex. Jeg skjønte ingenting, men turte liksom ikke å spørre noen. Og forholdet mitt med han varte i over 2 år. Men da jeg ble sammen med nestemann skjønte jeg hvorfor. Første gangen vi hadde sex gjorde det j....g vondt, og jeg blødde etterpå. Men etter første gangen var det ikke vondt lenger. Spurte en gynekolog om dette etterpå, og det er faktisk mulig. At jomfruhinna mi har vært inntakt gjennom hele mitt forhold med han første, det er derfor det har vært vondt hver gang vi har hatt sex selv om han var så liten. Det var godt å finne ut at det var ikke meg det hadde vært noe galt med, bare hans som var for liten til å klare å ta jomfruhinna mi. [:D] Tenk dere det a jenter.... Han var liten altså........ [:D]

He he, samme skjedde med meg. Han skrøt til kompisene sine at han hadde tatt hinna mi, noe han ikke hadde greid faktisk fordi han hadde for liten tiss...Neste jeg hadde sex med tok hinna, og da blødde jeg. Han trodde jeg hadde mensen siden alle trodde det var han første som tok hinna...
 
Ikke kjent noe til den nei...
Sikkert gått i oppløsning eller noe siden jeg sykla mye når jeg var yngre- eller ved at jeg hadde et par ridetimer![8|]
 
Hmm.. Nei, kan ikke si jeg merka no til den jeg heller[8|] Ikke blødde jeg heller..
 
Første jeg hadde med tok hinna mi, men det gjorde ikke så vondt. Han var forsiktig. Husker da jeg dusja etter på. Hadde blødd litt. Jeg så ned.. Og der var jammen jomfuhinna mi![:D] Den lå liksom litt klistret på en kjønnsleppe. Måtte jo se på den. Var litt morsomt syns jeg![:D]
 
har aldri merket noe til den jeg... men så har jeg drevet med ridning og hatt en del fall der..?? uansett var det litt synd at den ikke var der, tror kjæresten lurte litt på hvor den var siden jeg var jomfru... men men[:)]
 
Merket den første gang jeg hadde sex, var vondt og blødde litt. Gikk øm i et par dager etterpå, men det var det.
 
Jeg hadde bare litt vondt, men blødde ikke.
 
Jeg merket ikke noe til den iallefall. Men jeg tror min røyk da jeg var 5-6 år.. Jeg husker jeg drev å turna og balanserte oppe på en slags jernstang, og datt rett ned på den. Det blødde og greier, så da tror jeg den røyk da.. [:)]
 
Den har jeg aldri merket. Har ikke tenkt så mye over det heller. hehe
 
En venninne av meg hadde sex første gang i en dokkestue, og etter hene lå det en dam av blod. [&:]
 
Men jeg tror min røyk da jeg var 5-6 år..
Faktisk kan hinna vokse utigjen på små barn som mister den.

Jeg kjente heller ikke noe til hinna.
 
Det var vondt med sex de første 50 gangene, meg jeg blødde aldri.. Tror jeg mista jomfruhinna da jeg kræsja på sykkelen som barn, hehe (Fikk stanga på sykkelen mellom beina og begynte å få masse blod i trusa. Den gangen forstod jeg ingenting, og turte heller ikke si det til noen)
 
Var vondt første gang jeg hadde sex, men kom ikke noe blod.
 
Back
Topp