Jollyroom

Papayacoconut

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberbarna 19
billige vogner fra Jollyroom, er de gode? De har jo mange fine men lurer på hvorfor de ikke koster 15 000 liksom. Er det bare jeg som ikke visste at gode vogner ikke trenger å svi i lommeboka? Kjøpte jo en brukt en sist for 5000 og får nå se at man kan kjøpe nye for 2-3000 :hilarious:

billige vogner fra Jollyroom, er de gode? De har jo mange fine men lurer på hvorfor de ikke koster 15 000 liksom. Er det bare jeg som ikke visste at gode vogner ikke trenger å svi i lommeboka? Kjøpte jo en brukt en sist for 5000 og får nå se at man kan kjøpe nye for 2-3000 :hilarious:
De er elendige. Funker til nød som ferievofn, vår ble ødelagt på ferie før det hadde gått 2uker, og den var ikke så billig, kosta vel opprinnelig 6000.

Jeg kjøpte ei til 3/4000 (på tilbud) og den var helt grei! Ryggen ble ødelagt etterhvert da, i barnehagen eller under transport, så vet ikke helt hva som egentlig skjedde. Ellers var det ingenting galt med den.

Vi kjøpte en pakke med vogn og bilstol+base når vi skulle ha mini, kostet vell ca 7000 for hele pakken. Vogna funker helt fint enda, måtte få nytt hjul en gang, men det fikk vi på reklamasjon. Vognen har både bagdel og sportsdel, så den har vært veldig mye brukt, på alt av føre, og underlag (asfalt, grus, gress, osv). Så vi er veldig fornøyde med den. Og siden bilstol+base ville kommet på 2500-3000 alene, så var vognen ca 4000.

Sniker.

De er definitivt ikke like gode som de dyrere. En vogn brukes veldig mye og den bør man være fornøyd med.

Må bare si meg enig. Broren min og kona kjøpte en sånn billigpakke fra Jollyroom. Tok ikke to måneder en gang før de kjøpte en (i utgangspunktet dyrere) brukt vogn på finn.

Søren altså! Hadde håpet på overveldende positiv kritikk :p Da blir det nok brukt fra Finn her ihvertfall! Takk for svar :)

Søren altså! Hadde håpet på overveldende positiv kritikk :p Da blir det nok brukt fra Finn her ihvertfall! Takk for svar :)
Høres nok bedre ut. Vi har kjøpt ny dyr vogn og dyrere barneseter, men langt ifra de som er øverst i pris, og vi har kjøpt på salg osv. Betalte 10 000 for vår vogn med ALT tilbehør når den egentlig koster 16-17tusen med alt

Høres nok bedre ut. Vi har kjøpt ny dyr vogn og dyrere barneseter, men langt ifra de som er øverst i pris, og vi har kjøpt på salg osv. Betalte 10 000 for vår vogn med ALT tilbehør når den egentlig koster 16-17tusen med alt
hvordan vogn har dere kjøpt? Har du link? Bare sånn for nysgjerrighetens skyld. Jeg må vel begynne å lese meg opp på vogner og hva jeg har bruk for. Ante heller ikke at vogner kan koste opp mot 16000 kr. Syns det er helt sykt. Min første bil koste langt under halvparten

hvordan vogn har dere kjøpt? Har du link? Bare sånn for nysgjerrighetens skyld. Jeg må vel begynne å lese meg opp på vogner og hva jeg har bruk for. Ante heller ikke at vogner kan koste opp mot 16000 kr. Syns det er helt sykt. Min første bil koste langt under halvparten
Vi har emmaljunga nxt90f med eco understell og supreme bag, fikk med både stelleveske, regntrekk og myggnetting m solskjerm

Back
Topp