Jollyroom

Soffi23

Elsker forumet
Hei! Har begynt å se etter bedsidecrib på nettet og kom over en på jollyroom til bare 849kr. Men ser at det er så himla mye nedpriset på den siden? Noen som har erfaringer? Kvalitet? Blir jo litt skeptisk når alt er på salg til over 50%[emoji28] Eller var jeg bare heldig som var innom akkurat nå?

Du er bare heldig nå. De har sommersalg. Nesten alle har sommersalg rundt st.hans.

Du er bare heldig nå. De har sommersalg. Nesten alle har sommersalg rundt st.hans.

Woho, så gøy! Da blir det nok litt shopping nå, skal prøve å ikke gå helt bananas[emoji28] 12 uker i dag og vet jeg burde vente, men er det salg så har jeg jo en liten unnskyldning[emoji7]

Woho, så gøy! Da blir det nok litt shopping nå, skal prøve å ikke gå helt bananas[emoji28] 12 uker i dag og vet jeg burde vente, men er det salg så har jeg jo en liten unnskyldning[emoji7]
Vet du, jeg er ikke gravid engang, og jeg har ikke dårlig samvittighet for å kjøpe ting

Jollyroom og flere andre barnesider har kjempe tilbud nå,føler jeg så du er bare heldig!

Elsker jollyroom [emoji23] er helt trygt å kjøpe der :)

Bare vær litt obs, og sjekk priser på samme produkt andre steder før du kjøper. Jollyroom opererer ofte med kunstig høye førpriser, og selger varer til samme pris som andre aktører, selv om de påstår den er nedpriset kraftig. En del lureri med andre ord.

Jeg opplever Jollyroom som seriøse og at de stort sett har varer i god kvalitet.

Har bestilt bleiebøtte derfra tidligere, og den var både nedsatt i pris på ordentlig og kom raskt. Kjør på [emoji3]

Har kjøpt mye derifra (ikke bedside crib da), og har alltid vært fornøyd!

Har kjøpt mye derfra og synes kvaliteten er god. Har returnert ting uten problem og fått ny vare en gang hvor jeg klaget på produksjonsfeil (måtte ikke sende inn varen jeg hadde hjemme). Men som en annen skriver operer de ofte med kunstig høye førpriser og de har så og si salg/tilbud hele året.

Sjekk også prisjakt.no og prishistorikken for produktet. Da kan du se hva det har kostet før og andre steder. Det kan se ut som et bedre tilbud enn det er.

Anbefaler deg å opprette varsler på prisjakt på alle tingene du vil kjøpe til babyen, da får du varsel når det er billig.

Kanskje koster den senga 899 nå, men 699 et annet sted om to mnd. Da får du varsel og kan slå til :)

Jollyroom og Mimmis er ofte billigst, men ikke alltid. Plutselig kommer kjempetilbud hos Babycare, Barnas hus, Lekmer osv.

Jeg ville også lest erfaringer, Google litt. Jeg kjøpte den som heter Troll Beside Crib Two. Den kostet alltid rundt 2000 overalt, men så kosta den plutselig 1400 på Barnas hus. Jeg fikk varsel og slo til. :)

Gjorde det samme da jeg kjøpte Babydan babynest. Kjøpte for 299 fra barnas hus. Det pleier å koste 5-600kr, også på Jollyroom.

Så sjekk historikk på prisjakt, sett på varsler og ha is i magen

Ser at den som koster 849 hos Jollyroom er JLY, altså deres eget merke. De er kunstig overpriset for deretter å settes ned rabattert. Vi hadde en lekegrind fra JLY og var ikke fornøyd. Skruer og skruehull mangla. Ville heller kjøpt Troll da (https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/bedside-cribs/troll-bedside-crib-two-hvit) , koster litt mer men da kan du dra opp den ene veggen på ett sekund så senga kan være frittstående også. Med JLY sin må den vel skrus av og på? Virker plundrete. Også er det ingen kundevurderinger...

Back
Topp