Jollyroom

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Har en drømmehandlekurv på jollyroom nå :p som jeg vurderer veldig å bestille ;) masse fint på salg, men hvor lang leveringstid har de? Er det lett å bytte ting som er kjøpt der osv?

Leveringstida har ikkje vert lang når eg har bestilt der og tilbakelevering gjekk veldig greit.

Jeg har bestilt et par ting derfra, og det har kommet i løpet av en ukes tid ;)
Har ikke måttet sende noe i retur, så jeg aner ikke åssen det funker :)

Fikk denne fine lampa her om dagen:
ImageUploadedByBV Forum1452849936.816474.jpg

Jeg har bestilt et par ting derfra, og det har kommet i løpet av en ukes tid ;)
Har ikke måttet sende noe i retur, så jeg aner ikke åssen det funker :)

Fikk denne fine lampa her om dagen:
Vis vedlegget 156424

Den var jo kjempefin :p de har andre bokstaver går jeg utifra? :) handlekurven begynner å bli full nå da, men men...

Den var jo kjempefin :p de har andre bokstaver går jeg utifra? :) handlekurven begynner å bli full nå da, men men...
De har mange bokstaver ;) og noen figurer :)
Søk på Alice & fox tror jeg det var...
Har også bestilt et sånt bokstativ, men jeg har ikke orka å skru det sammen enda.
Bagen til vogna kommer også fra Jollyroonm ;)

Har handla masse derfra, veldog fornøyd. Pleier å få varene inenn 3-5 virkedager. :)
Sendte i retur en julegave jeg hadde kjøpt og ombestemt meg. Ble litt rot, men det var fordi butikken her hadde glemt å sende den... så var ikke jollyroom sin feil. Men de stolte på mitt ord, og sletta hele fakturaen før de faktisk mottok varen til og med, så det var god service. :)

De har mange bokstaver ;) og noen figurer :)
Søk på Alice & fox tror jeg det var...
Har også bestilt et sånt bokstativ, men jeg har ikke orka å skru det sammen enda.
Bagen til vogna kommer også fra Jollyroonm ;)

Jeg fant en A :p så da blir det med på bestillinga :)

Har ikke handlet noe derfra enda, men har sett masse lekkert der.. ☺

Jeg har alltid fått varene i løpet av ei lita uke:) Har aldri returnert noe jeg har handlet der.

Jeg kommer aldri igjwn til å bestille på Jollyroom. De har elendig kundeservice, klarer ikke levere varer, dårlig oppfølging ++++ :-(

De leverer kjempefort, tar bare et par dager. Jeg har aldri returnert noe så det vet jeg ikke. Personlig aldri hatt noe problem med dem, har en kollega som krangler med dem nå over en reklamasjon men kjenner ikke til detaljene. Personlig super fornøyd og la inn ordre senest i dag ;-)

Har bare god erfaring med Jollyroom! Har bestilt maaange ganger fra dem :-)

Bestilte moseskurv lørdag som var, den kommer nå mandag. Har bestilt bedside crib tidligere, veldig fornøyd :)

:( neeei... Hva skjedde??? Har lagt inn en stor bestilling fra salget...
De går tom for varer og sier ikke fra om at leveransen ble forsinket pga den tomme varen.. Innen vi klagde så var flere varer gått tom, og vi fikk kanskke 1/3 av hva vi hadde bestilt. De er umulige (!!!!) Å få tak i om det er noe... Og i sommer så skulle vi bestille vogn å ha med på fjellet, den klarte de å rote bort bestillingen på fra ordren ble lagt inn, så vi endte opp utwn den vogna på fjellet (da bestilte vi i GOD tid asså).... Og det er bare noe av det..m Og kjenner andre som ikke fikk gavene til jul, som de bwstilte i midten av november, pga de ikke klarte å behandle ordrene riktig...

De går tom for varer og sier ikke fra om at leveransen ble forsinket pga den tomme varen.. Innen vi klagde så var flere varer gått tom, og vi fikk kanskke 1/3 av hva vi hadde bestilt. De er umulige (!!!!) Å få tak i om det er noe... Og i sommer så skulle vi bestille vogn å ha med på fjellet, den klarte de å rote bort bestillingen på fra ordren ble lagt inn, så vi endte opp utwn den vogna på fjellet (da bestilte vi i GOD tid asså).... Og det er bare noe av det..m Og kjenner andre som ikke fikk gavene til jul, som de bwstilte i midten av november, pga de ikke klarte å behandle ordrene riktig...
Jeg har ikke hatt noe problemer med å få hverken varer eller å få tak i dem! Så rart! Lekmer.no derimot, der handler jeg ALDRI fra lenger, for dr har det vært akkurat som du beskriver!

Æaj så kjedelig... Ettersom jeg bare har kjøpt av salget så er det vel god sjans for at noe er tomt da :(

Jeg har alltid fått varene veldig fort fra jollyroom :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke hatt noe problemer med å få hverken varer eller å få tak i dem! Så rart! Lekmer.no derimot, der handler jeg ALDRI fra lenger, for dr har det vært akkurat som du beskriver!
Skriver under på denne! Fikk feil vare og laaang leveringstid før jeg fikk den jeg skulle ha. Argh!

Back
Topp