I
Ingenbruker
Guest
Har en drømmehandlekurv på jollyroom nå
som jeg vurderer veldig å bestille
masse fint på salg, men hvor lang leveringstid har de? Er det lett å bytte ting som er kjøpt der osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestilt et par ting derfra, og det har kommet i løpet av en ukes tid
Har ikke måttet sende noe i retur, så jeg aner ikke åssen det funker
Fikk denne fine lampa her om dagen:
Vis vedlegget 156424
De har mange bokstaverDen var jo kjempefinde har andre bokstaver går jeg utifra?
handlekurven begynner å bli full nå da, men men...
De har mange bokstaverog noen figurer
Søk på Alice & fox tror jeg det var...
Har også bestilt et sånt bokstativ, men jeg har ikke orka å skru det sammen enda.
Bagen til vogna kommer også fra Jollyroonm![]()
Jeg kommer aldri igjwn til å bestille på Jollyroom. De har elendig kundeservice, klarer ikke levere varer, dårlig oppfølging ++++ :-(
De går tom for varer og sier ikke fra om at leveransen ble forsinket pga den tomme varen.. Innen vi klagde så var flere varer gått tom, og vi fikk kanskke 1/3 av hva vi hadde bestilt. De er umulige (!!!!) Å få tak i om det er noe... Og i sommer så skulle vi bestille vogn å ha med på fjellet, den klarte de å rote bort bestillingen på fra ordren ble lagt inn, så vi endte opp utwn den vogna på fjellet (da bestilte vi i GOD tid asså).... Og det er bare noe av det..m Og kjenner andre som ikke fikk gavene til jul, som de bwstilte i midten av november, pga de ikke klarte å behandle ordrene riktig...neeei... Hva skjedde??? Har lagt inn en stor bestilling fra salget...
Jeg har ikke hatt noe problemer med å få hverken varer eller å få tak i dem! Så rart! Lekmer.no derimot, der handler jeg ALDRI fra lenger, for dr har det vært akkurat som du beskriver!De går tom for varer og sier ikke fra om at leveransen ble forsinket pga den tomme varen.. Innen vi klagde så var flere varer gått tom, og vi fikk kanskke 1/3 av hva vi hadde bestilt. De er umulige (!!!!) Å få tak i om det er noe... Og i sommer så skulle vi bestille vogn å ha med på fjellet, den klarte de å rote bort bestillingen på fra ordren ble lagt inn, så vi endte opp utwn den vogna på fjellet (da bestilte vi i GOD tid asså).... Og det er bare noe av det..m Og kjenner andre som ikke fikk gavene til jul, som de bwstilte i midten av november, pga de ikke klarte å behandle ordrene riktig...
De går tom for varer og sier ikke fra om at leveransen ble forsinket pga den tomme varen.. Innen vi klagde så var flere varer gått tom, og vi fikk kanskke 1/3 av hva vi hadde bestilt. De er umulige (!!!!) Å få tak i om det er noe... Og i sommer så skulle vi bestille vogn å ha med på fjellet, den klarte de å rote bort bestillingen på fra ordren ble lagt inn, så vi endte opp utwn den vogna på fjellet (da bestilte vi i GOD tid asså).... Og det er bare noe av det..m Og kjenner andre som ikke fikk gavene til jul, som de bwstilte i midten av november, pga de ikke klarte å behandle ordrene riktig...
Skriver under på denne! Fikk feil vare og laaang leveringstid før jeg fikk den jeg skulle ha. Argh!Jeg har ikke hatt noe problemer med å få hverken varer eller å få tak i dem! Så rart! Lekmer.no derimot, der handler jeg ALDRI fra lenger, for dr har det vært akkurat som du beskriver!