Jollyroom møbler?

regnbue2020

Blir kjent med forumet
Er det noen som har kjøpt møbler fra Jollyroom som f.eks JLY sprinkelseng og JLY stellekommode? Hvordan er kvaliteten på møblene? Er det visse ting som noen har opplevd som et dårlig kjøp fra Jollyroom? Er det bedre å kjøpe fra andre leverandører som Barnas Hus eller Babycare?
 
Bestilte cam stellekommode fra jollyrom. Den kom ferdig montert, så var en diger eske. Har ikke fått baby enda, så ikke fått tatt den i bruk, men den ser da bra ut :)
 
Vi kjøpte både bedside crib og juniorseng på Jollyroom og har vært veldig fornøyd. Når vi fikk juniorsengen hadde den fått seg noen merker under transporten, men fikk rask og god hjelp av kundeservice.
Har ikke noe negativt å si hverken om siden eller produktene
 
Hadde bedsiden fra JLY og var veldig fornøyd med den(kjøpt brukt). Det var lett å lage nye hull i stammen for å justere høyden på sidene og den holdt overraskende lenge. Tror hun sov i den til hun var 8/9mnd. Kjøpte også brukt lekegrind fra JLY som har vært helt knall.
 
Tusen takk for svar! Da tror jeg faktisk at jeg skal tørre å bestille litt ting fra jollyroom. Det er jo mye der man kan finne til en grei pris xsmile9
 
Dessverre mange med negativ erfaring med jollyroom , når det gjelder reklamasjon.
Folk har opplevd å få møbler hvor det mangler deler og likevel måtte krangle for å få det de skal.
 
Jeg har bare positive erfaringer med jollyroom. Har kjøpt klær, leker, utstyr og møbler der. Har også klaget på noen ting og fått ny vare uten diskusjon. Har også sluppet å returnere varen som jeg klaget på.
 
Om du går på siden deres på fb å leser innlegg fra besøkende så er det ikke mye bra.
 
Vi har bestilt mye derfra, veldig fornøyd.

Vi har JLY sprinkelseng og stellekomode. Fornøyd med begge :)
 
Back
Topp