Joiner dere Oktoberdamene :)

Gratulerer og velkommen hit :)

Jeg har termin 13. oktober foreløpig. Blir spennende å se hva de sier på oul, bare 11 dager igjen nå :)

Takk alle sammen :) Og såklart,.gratulerer til alle dere og :) Fler som venter på UL ja, det blir jo så spennende :) Har dere noen følelse på hva det blir? :)

hei :greet025

gratulerer så mye :smile

Venter veldig på OUL men har ikke time før 22 mai, så er en liten stund til,
har en liten følelse på jente, men vi får vente og se om vi får vite det på OUL blir spennende :D

Velkommen og gratulerer så mye.

Velkommen hit til oss! Håper du vil trives like godt som meg, vi fikk flyttet termin til 26.sept men jeg blir her likevel :)

Takk alle sammen :) Ja ser mange flotte personer her inne og mye gode tips og råd :)

Har egentlig vært overbevist om at meg og samboeren bare kan få jenter, bare en følelse jeg har hatt liksom :P
Men nå den siste tiden har jeg fått en skikkelig følelse av at det blir en gutt. Vet ikke om det er fordi jeg ønsker meg en gutt eller hva, men det er nå følelsen. I alle drømmer og tanker jeg har om barnet så er det alltid en gutt, så skal bli veldig spennende å se om det stemmer :P

I forrige svangerskap visste jeg at det var en jente med en gang, og det stemte :)

Back
Topp