Joiner dere Oktoberdamene :)

Fompen

Glad i forumet
Hei alle sammen! :greet025

Jeg er ny her, og tenkte og joine dere her, og ikke bare sitte å lese. :happy7

Jeg heter Linda og er 24 år, har termin 9 oktober, foreløpig hvertfall, så er 17+3 nå som klokka er over 12. ;) Har OUL 21 mai, gleder meg veeldig til og finne ut om det er en liten tupp eller tuppine ;)

Når har dere termin i oktober da?

Velkommen :) det finnes en egen terminliatetråd her inne :D jeg har menstermin den 5. Okt men skal på ul i dag så da får vi se hva de sier ;)

Velkommen :) Og gratulerer :)

Gratulerer og velkommen :)

Takk og takk :) Veldig spennende dette, er første gangen :)

velkommen og gratulerer :-)

Hei og velkommen inn her :) :) her er forløpig termin 12-13 oktober, så får vi se hva de sier på ul i neste uke :) :)

Gratulerer og velkommen hit :) Foreløpig termin er 22. oktober. Skal på oul 24. mai :)

Takktakk :) Er morro å snakke med folk i samme båt :) Hihi.. gleder dere til og få vite om det er jente eller gutt? Eller skal det være en overraskelse? :)

Takktakk :) Er morro å snakke med folk i samme båt :) Hihi.. gleder dere til og få vite om det er jente eller gutt? Eller skal det være en overraskelse? :)
Jeg gleder meg, klarer nesten ikke å vente :P hehe Magefølelsen sier at vi får ei jente til, men vi får se :)

:welcome , en flott bukett med mammar og kommende mammar som holder til her inne.
Så nydelige at de er vanskelige å forlate :D

Jeg hadde termin 16. oktober, men min :angel13 ble født 24. april :love017

Gleder meg!! Klarer nesten ikke å vente.. OUL. 22. Mai.
håper at de klarer å se det

Gratulerer og velkommen hit! :)
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

Skal på ordinær ul. 28. Mai. Og jeg er super spent selv!! ;)

Gratulerer så mye og velkommen hit :D

Back
Topp