johooo:)julebord i helgen:)

hamarjente

Forelsket i forumet
gleder meg til helga.fra fredag til søndag skal vi på julebord på storefjell høyfjellshotell med jobben til samboeren.de betaler opphold og all mat.alkohol er det vi må betale selv.har også fri tilgang til badeland...gleder meg masse:)
og mamma er en snill engel som stiller opp som barnevakt hele helga.en stor takk til mamman min:)

jeg og skal på julebord i helga med gubben sin jobb, men det er ikke så fancy som din, da..hehe

så korselig og godt og komme seg bort litt[:D]

må dere kose dere masse masse[;)]

Storefjell ja.... Da blir det fest tenker jeg!! Partyfaktoren er høy der[:D][:D][:D]
Kos deg da!!

Samboern skal på julebord, men de har ikke lov å ha med ledsager.. Eneste postterminalen i Norge faktisk, hjelper ikke å si noe til sjefen heller! Tosk!

Jeg har vært der på seminar før, og kan GARANTERE deg at maten er fantastisk.. Vi hadde buffet med all slags mat du kan ønske av varm og kaldt mat... Har ikke sett noe liknende andre steder før... Kos deg masse......

Vi skal og på julebord til helgen med mannen min sinn jobb. Opp til Sirdalen og ligge fra lørdag til søndag. I fjord var det på luksus hytte med boblebad og baseng men de sier at det er nytt opplegg i år så blir gøy. [:D]

Jeg har vært der på seminar før, og kan GARANTERE deg at maten er fantastisk.. Vi hadde buffet med all slags mat du kan ønske av varm og kaldt mat... Har ikke sett noe liknende andre steder før... Kos deg masse......

åhh..så gerlig...da glderer jeg hvertfall:)

hmmf.. noen som er heldige må jeg si!
Du må kose deg maaaaaasse da [:D]

Back
Topp