Johoo

Kefirånde

Gift med forumet
Jeg og Gabriel har hatt en kjempefin dag i dag. Egentlig skulle vi i åpen barnehage sammen med hun fra barselgruppa mi, men de hadde stengt for sommeren [&o] Istedet gikk vi bare rundt i byen og nøt godværet. Hun er kjempekoselig og vi har masse til felles (høres nesten ut som om jeg er forelska [:D])! Så nå har jeg fått en ny venn helt av meg selv!!

Er så stolt av meg selv, for det er jo så vanskelig å få kontakt med folk når man er blitt "stor". Er liksom ikke bare å dra fram hoppetauet og invitere hvemsomhelst med. Hurra !

det hørtes hyggelig ut da, alltid hyggelig med nye venner[;)] 

ORIGINAL: Emilie`s mamma

det hørtes hyggelig ut da, alltid hyggelig med nye venner[;)] 

ORIGINAL: Jaggumeg

Jeg og Gabriel har hatt en kjempefin dag i dag. Egentlig skulle vi i åpen barnehage sammen med hun fra barselgruppa mi, men de hadde stengt for sommeren [&o] Istedet gikk vi bare rundt i byen og nøt godværet. Hun er kjempekoselig og vi har masse til felles (høres nesten ut som om jeg er forelska [:D])! Så nå har jeg fått en ny venn helt av meg selv!!

Er så stolt av meg selv, for det er jo så vanskelig å få kontakt med folk når man er blitt "stor". Er liksom ikke bare å dra fram hoppetauet og invitere hvemsomhelst med. Hurra !

Kjenner til det der...er ikke alltid så lett å få kontakt. Men veldig hyggelig når man treffer noen som man er "på nett" med! Hørtes ut som en fin fin dag [:)][:)].

ORIGINAL: Laban og Eilin

grattis med ny venn[:D]...hvor i Drammen bor du?????...langt fra sentrum eller???

Takktakk[:)] Jeg bor på Toppenhaug, ca. 15-20 minutters trilletur fra sentrum.

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Jaggumeg

Har du prøvd?? Eller har du møtt opp med et gammalt frynsete hoppetau uten glitter på..??? [8D][:D]

Har ikke med glitter [:(] Er nok det som har gitt så dårlig respons ja![8D]

Back
Topp