Joho! Fikk medisin :)

rosarose

Gift med forumet
Nå har eg vært og feiret med 3 nye avent flasker og en mam mini smokk ( er jo lov å håpe at nr 3 tar smokk )
Og så måtte eg i butikken og kjøpe kaffe med sjokoladesmak og espresso. Tar nok en stund før eg blir frisk nok til å kunne drikke dette, men eg er forferdelig lettet, og nå ser eg fram til å snart kunne sove i senga mi igjen og ikkje framfor badet eller sofaen!

Sola skinner og snøen smelter, og lillemann sparker meg i magen[:D] Eg håper virkelig eg nå kan nyte denne siste graviditeten min til det fulle! Måtte bare dele dette med dere, siden dere er så snille her inne!!

Snakker du om kvalemstillende nå ??
Så bra at du får hjelp da - ikke godt å gå sånn..i know!!
Kos deg med en bra dag [:D]

kjempebra..

Er det kvalmestillende da eller? og hva fikk du eventuelt?

Jeg vet alt om hvordan det er å gå å være spydårlig [:'(] helt pyton rett og slett..

Så bra at det ordner seg for deg! Glad på dine vegne! [:D]

Så godt, er ikke noe som ødelegger mere enn å gå å være kvalm.. Så håper medisinene hjelper og du kan nyte tiden:)

Nei det var Nexium mot min reflux halsbrann. Har dette som kronisk sykdom til vanlig og nå har eg vært uten medisin siden eg ble gravid. Men ja slipper forhåpentligvis unna mye oppkast og smerter nå!

Gopio; Herlig bilde! Er dere på babysvømming? Har alltid hatt lyst å gjøre det, men aldri blitt til..

ORIGINAL: rosarose

Gopio; Herlig bilde! Er dere på babysvømming? Har alltid hatt lyst å gjøre det, men aldri blitt til..

Heisann.. Babyverden min har vært klikk til idag, så har ikke fått svart før nå.. Ja, det er babysvømming ja [:)] Første gangen vi var der var hun 5 uker [:D] så hva vi der en gang i uka (mer eller mindre) helt frem til 6-7 mnd, da ble vi litt slappere [&:] Men hun stortrives i vannet...

Jeg fikk forresten også nexium sist svangerskap, for jeg kastet opp i 8 mnd før de fant ut at jeg hadde utviklet gastritt av all spyinga [:'(] Ble bedre nesten over natta, og hadde 1 spyfri mnd før fødsel.. [:D] 
Men heldigvis forsvant gastritten etter at snuppa ble født, så slipper medisin nå..

Er du blitt bedre eller?

Back
Topp