nettemor Forumet er livet 15 Okt 2005 #22 takk takk he he[:D] men nå må jeg gå asså!! sov søtt da[:)]
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #23 hihi jepp gå du[:)] skal gå jeg og nå om jeg kommer meg opp, buksa er så framtung hihi og redd noen skal se meg i gjennom vinduet... [:D]
hihi jepp gå du[:)] skal gå jeg og nå om jeg kommer meg opp, buksa er så framtung hihi og redd noen skal se meg i gjennom vinduet... [:D]
nettemor Forumet er livet 15 Okt 2005 #24 hihi du er kanskje trøtt liavæl ja, klarer ikke ta buksa riktig vei hi hi[:)]
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #25 hihi nei du kan så si, men det kan jo hende jeg liker å leke rølegger da[;)]
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #27 natta nå satse jeg på at du har jagd vekk udyret så jeg ikke våkner med henne i morgen altså
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #29 oki, takk takk.. nei nå labbe jeg ettersom du ikke klare å løsrive deg fra skjermen hihi da kanskje du kan gå å kose deg[:D] natta
oki, takk takk.. nei nå labbe jeg ettersom du ikke klare å løsrive deg fra skjermen hihi da kanskje du kan gå å kose deg[:D] natta
EserehT Gift med forumet 15 Okt 2005 #30 nå var det natta på seriøst... riv deg løs nå bli med samboern din og kos deg[:D]