Johnsens eventyr

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Ja, nå har vi startet det nye eventyret vårt sammen! Vi ble mann og fru i september 2012 ogprøver nå å få barn! Jakten på eggløsningen er igang og vi er spente som bare det! Jeg prøver å ikke stresse med det, men jeg lykkes nok ikke helt :) Håper vi slipper å bli langtidsprøvere!

"Ikke tenk på at dere prøver å bli gravide"
"Ikke stress med å bli gravid!"

Bla bla bla, jeg tenker jo ikke på annet :laughing002 Nå vet jo mange at vi prøver også, så jeg får jo stadig kommentarer når jeg er kvalm eller har andre plager. Vanskelig å la være å tenke på det når det er så mange rundt meg som minner meg på det. Dessuten jobber jeg i barnehage med mange små mirakler rundt meg hver dag. Mye som minner en på det store ønsket om egne barn :)

Gratulerer som mann og kone i september :) Og masse lykke til med prøvingen! Får håpe dette går fort og smertefritt, slik at dere kan glede dere over et lite mirakel snart :D Blir spennende å se hvordan dette går :D

Lykke til :)

3 dpo..!! Jeg er så spent! :D

Ja, dette ble en litt lenger reise enn planlagt.

Idag tok jeg blodprøver til fertilitetsklinikken. Så får vi se. Jeg skal til gyn igjen 4 desember. Pergokuren faila og nå må vi vente på at mannen skal bli kalt inn for å ta prøve. Vi får komme og ta den "innen april", så det kan jo ta tid. Og når den først er plass så tar det jo mange uker før vi får svar. Er denne prøven dårlig må vi vel vente i 3 mnd før han kan ta ny. De fant ikke noe på meg sist jeg var på undersøkelse hos gyn, men fikk prøve pergotime ettersom jeg har litt lange og litt ustabile sykluser. Jeg veit ikke hva jeg skal tro jeg. Jeg ser for meg at det ikke er noe galt med noen av oss egentlig...

Så vi skal skaffe oss en hund til :) Står på venteliste på valper som skal være leveringsklare i aprilish. Gleder oss :)

Ja, dette ble en litt lenger reise enn planlagt.

Idag tok jeg blodprøver til fertilitetsklinikken. Så får vi se. Jeg skal til gyn igjen 4 desember. Pergokuren faila og nå må vi vente på at mannen skal bli kalt inn for å ta prøve. Vi får komme og ta den "innen april", så det kan jo ta tid. Og når den først er plass så tar det jo mange uker før vi får svar. Er denne prøven dårlig må vi vel vente i 3 mnd før han kan ta ny. De fant ikke noe på meg sist jeg var på undersøkelse hos gyn, men fikk prøve pergotime ettersom jeg har litt lange og litt ustabile sykluser. Jeg veit ikke hva jeg skal tro jeg. Jeg ser for meg at det ikke er noe galt med noen av oss egentlig...

Så vi skal skaffe oss en hund til :) Står på venteliste på valper som skal være leveringsklare i aprilish. Gleder oss :)
Det blir koselig med ny hund, gratulerer :)
Satse på at spiren sitt fort, kanskje d kjæm en før prøven....:)

Så koselig med valp. <3

Jeg krysser alt jeg kan for en overraskelsesspire hos deg. Synes det er så fryktelig mye venting på utredning. For noe tull. :(

*Taster på app på mobilen*

Tusen takk :) Dere er så gode å ha!

Tror det har hjulpet litt å "gi opp", for igår hadde jeg sånn skikkelig lykkefølelse i magen for første gang på lenge. Helt uten grunn, var bare veldig lykkelig!

Syns også det er lenge å vente på en liten prøve, men hva veit jeg. Det kommer når det kommer :)

Back
Topp